ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

פארשד מאיראן ל'בחדרי': נפגעו כאן מאות ברעידת האדמה, מקווה שאצלכם כולם בסדר

מאות בני אדם נהרגו אתמול ברעידת האדמה - 7.3 מעלות בסולם ריכטר - שפגעה במחוז סולאמניה בצפון מזרח עיראק, סמוך לגבול עם איראן • פארשד ראמני, אזרח איראני שמתגורר בטהרן ל'בחדרי': "התמונות קשות, כולם פה מבוהלים ומפחדים שזה יגיע לטהרן. מקווה שאצלכם בישראל כולם בסדר"

רעידת האדמה באיראן. צילום: רויטרס
רעידת האדמה באיראן. צילום: רויטרס



מאות בני אדם נהרגו אתמול (ראשון) ברעידת האדמה - 7.3 מעלות בסולם ריכטר - שפגעה במחוז סולאמניה בצפון מזרח עיראק, סמוך לגבול עם איראן.

בעיראק, מספר הנפגעים עומד לפחות על 30 הרוגים ו 300 פצועים. באיראן מספר ההרוגים הוא כ 300- ולמעלה מ-2500 פצועים. מיד לאחר הרעש הגדול, התרחשו עוד כ-50 רעידות אדמה קטנות.

רעידת האדמה הורגשה גם בישראל. אזרחים רבים מחיפה ובאר-שבע דיווחו על תחושת אדמה שרועדת, אולם בחסדי השם, אירעה בעוצמה נמוכה וללא נפגעים. הרעד הורגש בתל אביב, פתח תקווה, חולון, ראשון לציון, חיפה ובאר שבע.

מנהיגה העליון של איראן, עלי חמינאי, פרסם הודעה שבה קרא להגיע ולעזור לנפגעים, הנשיא חסן רוחאני הורה באופן מיידי להוציא את כל כוחות החילוץ האפשריים לשטחים בהם רעדה האדמה.

פארשד ראמני, אזרח איראני שמתגורר בטהרן סיפר ל'בחדרי חרדים', "ראיתי בטלוויזיה תמונות קשות, כולם פה מבוהלים ומפחדים שזה יגיע לבירה טהרן, זה אמנם רחוק מאד מפה, אבל התמונות קשות מאד, ולכן אנחנו מרגישים כאילו זה קרה ממש אצלינו, שמעתי שגם אצלכם בישראל היה רעידת אדמה, ואני מקווה שכולם אצלכם בסדר".
איראן עיראק רעידת אדמה פארשד ראמני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד