י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גרוזמן פורש: "זמן ללמוד תורה ואולי להתחתן"

העיתונאי החרדי מנדי גרוזמן הודיע היום כי הוא עוזב את 'מקור ראשון', שם שימש כתב לענייני חרדים • גרוזמן ל'בחדרי': "זאת גם ההזדמנות להזכיר ששימשתי בעבר כעורך ב'בחדרי חרדים', אתר מוערך ואהוב עליי, גולש בו על בסיס יומי. לאחרונה אתם אף נותנים בראש עוד יותר, ותמשיכו ותצליחו"

גרוזמן
גרוזמן



אחרי 4 שנים העיתונאי החרדי מנדי גרוזמן עוזב את 'מקור ראשון', שם שימש כתב לענייני חרדים.

"היוש. אחרי כמעט 4 שנים בעיתון מקור ראשון, אסיים בסוף החודש את עבודתי בו", כתב גרוזמן בפייסבוק, "התחלתי בו ילד קטן שצנח מאתרי האינטרנט החרדיים, שכבודם במקומם מונח, וחלם להיות חופשי בעטו ומקצועי יותר. הגעתי לבית ספר הכי טוב בעולם לתקשורת. שורה של עורכים וכותבים מהאיכותיים ביותר בשוק, מלאי עומק וערכים. מערכת שסלחה לי על אי דיוקי הלשון (נו אין לך ליבה, אמרו תמיד, אבל בקטנה) תיקנה אותם בלי לעשות עניין, האמינה בי ונתנה לי כלים לצמוח. אין מערכת מפרגנת כמו מקור ראשון ואין מקום חם ולבבי כמו מקור ראשון".

בהמשך כתב: "קראתי את מקור ראשון עוד הרבה לפני שעבדתי בו. הערצתי אותו. עיתון איכותי שמביא קול שונה ומיוחד לשיח. לא האמנתי שיום אחד אופיע על דפיו. אני מפסיק לכתוב בו, אבל בית זה בית. לתמיד. שלב התודות הוא המסובך ביותר. מורכב להודות למערכת שכולה מלאה באנשים טובים, כי רבים הם ואי אפשר לפורטם. תודה ליעלי נגיד, העורכת הישירה ב-nrg יהדות. תודה לישי הולנדר, עורך יומן. תודה לאורי גליקמן, עורך דיוקן ומוצש. תודה לתמר פרלשטיין, מפיקת העל. וכמובן, תודה לעורך הראשי חגי סגל ולסגניתו אורלי גולדקלנג. אוהב מלא את כולכם ואת כל השאר. על התחנה הבאה שלי עוד נדבר".

יצויין כי בתחילת השבוע הודיע גרוזמן על הצטרפותו לצוות המגישים של התכנית הליילית המצליחה של קשת 12 – "חי בלילה",  גרוזמן, שיחל להגיש פינות מעניינות בתכנית שבהגשתו של נדב בורשטיין, כתב לחבריו בפייסבוק: "משבוע זה אתחיל להגיש פינות ב"חי בלילה" בערוץ 12 קשת. אז פליז, כל סיפור רשת, או סיפור מהחיים האמיתיים שפחות דובר בתכניות האקטואליה, יזמות חביבות, תופעות וגימיקים – מעכשיו יש רק כתובת אחת. שהיא אני".

ואם חשבתם לרגע שגם הפעם הצטרף גרוזמן על תקן "הכתב החרדי", הגיע האחרון והבהיר כי הכוונה "לא רק לסיפורים על חרדים ודתיים".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר גרוזמן: "הייתי יותר משמח לעדכן את 'בחדרי חרדים - מקום עבודתי הקודם לפני מקור ראשון - בתחנה הבאה. אבל באמת ששום דבר עדיין לא סגור. יש אופציות והן נבחנות כעת. יהיה לי קצת זמן כעת ללמוד תורה, ולכו תדעו, אולי אפילו להתחתן".

גרוזמן מוסיף: "זאת גם ההזדמנות להזכיר ששימשתי בעבר כעורך ב'בחדרי חרדים', אתר מוערך ואהוב עליי, גולש בו על בסיס יומי. לאחרונה אתם אף נותנים בראש עוד יותר, ותמשיכו ותצליחו".

גרוזמן החל את דרכו העיתונאית באתר 'כיכר השבת', משם המשיך למערכת 'בחדרי חרדים'. במקביל כתב לבטאון חסידי חב"ד והיה מעורכי האתר החב"די 'שטורעם'. בעת היותו בחור פרסם טור חודשי בעיתון ילדי השלוחים של חב"ד בישראל.

בתשע"ד החל לשמש ככתב החרדים של עיתון 'מעריב', שהיה אז בקבוצה משותפת עם אתר nrg ועיתון 'מקור ראשון'. בהמשך הקבוצה פוצלה. מעריב נמכר לאיש העסקים אלי עזור ואילו אתר 'nrg' ועיתון 'מקור ראשון' נמכרו למיליארדר שלדון אדלסון, והפכו לחלק מקבוצת 'ישראל היום', בעקבות הפיצול, גרוזמן המשיך לשמש ככתב  החרדים של אתר 'nrg' ו'מקור ראשון', ומלבד זאת החל לפרסם טור אישי במוסף התרבות של 'מקור ראשון' - מגזין מוצ"ש.
מנדי גרוזמן מקור ראשון חי בלילה פרישה כתב לענייני חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד