י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ביה"ד לעובדת החרדית שתובעת את נתניהו: תקני את כתב התביעה

בית הדין לענייני עבודה הורה לעורכי הדין של שירה רבן להגיש כתב תביעה מתוקן ממנו יוסרו הכינויים המעליבים שיוחסו לרבן ולעובדות נוספות • השופט אף העיר שבכתב התביעה מופיעים דברים שאינם רלוונטיים, בהם אפילו מקרים שאירעו לאחר שהתובעת עזבה את העבודה בבית ראש הממשלה

הכניסה למעון ראש הממשלה. צילום: פלאש 90
הכניסה למעון ראש הממשלה. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



השופט אייל אברהמי, שדן בתביעה שהגישה שירה רבן נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, הורה לעורכי הדין אורן גרוס ונעמי לנדאו לתקן את כתב התביעה שהוגשה.

בית הדין הורה לעורכי דינה של התובעת שירה רבן להשמיט את הכינויים המעליבים שיחוסו לרבן, כמו "שפחה" ועוד, וכן כינויים מעליבים המיוחסים לעובדות אחרות. השופט אף העיר שבכתב התביעה מופיעים דברים שאינם רלוונטיים, בהם אפילו מקרים שאירעו שלא לאחר שהתובעת עזבה את העבודה בבית ראש הממשלה.

עו"ד יוסי כהן המייצג את נתניהו, ביקש שהדיון יתקיים תחת צו איסור פרסום, או לחילופין לקיים דיון בעניין במעמד צד אחד בלבד. נשיא בית הדין סירב לבקשה, "אין מקום ליתן צו במעמד צד אחד". עו"ד כהן ביקש למחוק את שרה נתניהו מרשימת הנתבעים, וכן את כתב התביעה כולו זאת מאחר ולדבריו הוא כתב תביעה חסר, שאינו כולל את פרטי התובעת, שכוללן בתוכו "ביטויים מבישים ומעליבים כלפי גב' נתניהו וכפלי עובדים אחרים במעון ראש הממשלה", כאשר הכוונה בין היתר לביטויים "שפחה" שמופיע מספר רב של פעמים בכתב התביעה.

עורכי הדין קיבלו את המלצת בית הדין ומחקו מרשימת הנתבעים את יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים רבקה פאלוך, אב הבית אפי אזולאי וראש הסגל של ראש הממשלה יואב הורוביץ. מה שכן, ניתן יהיה לזמנם כעדים בהליך התביעה, ככל שיהיה צורך בכך.

לעניין הבקשה למחוק את שמה של שרה נתניהו מכתב התביעה, טען עו"ד גרוס כי עמדה זו אינה ברורה לאור עמדות קודמות התביעות שהגישו גיא אליהו ומני נפתלי, שם טענו כי לה ניתנה לה זכות כבעלת דין להציג את עניינה. למרות זאת, הפעם ביקשו ההיפך, למחוק את שמה מכתב התביעה.

"על בא כוח התובעת לתקן את כתב התביעה ולהבהיר האם הוא טוען כי גב' נתניהו הייתה המעסיקה של התובעת", שירה רבן, אמר השופט. עוד הוסיף, כי בכתב התביעה המתוקן, יירשם שמה של רבן ופרטיה כנדרש על פי התקנות. הבקשה לצו איסור פרסום נדחתה, היות ולא הובא טיעון שיצדיק את הבקשה.

יחד עם זאת קבע השופט כי לאחר שיוגש כתב תביעה מתוקן ובהמשך כתב הגנה, יוכל עו"ד יוסי כהן לבקש למחוק את שרה נתניהו מכתב התביעה ולהותיר את חברת שירותי הניקיון במסגרתה הועסקה רבן.
שירה רבן שרה נתניהו תיקון כתב תביעה בית הדין לעבודה שפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד