י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

האלמן מזהיר בראיון כואב: "זו סכנת חיים" • צפו

האלמן הטרי דני ברדיצ'בסקי, שאיבד את כלתו שני ז"ל במוות טראגי לפני כשלושה חודשים, חושף את פניו בראיון לרפי רשף בערוץ 10 • הוא מספר על רגעי האימה ומזהיר מסכנת ההתחשמלות

דני ברדיצ'בסקי, צילומסך ערוץ 10
דני ברדיצ'בסקי, צילומסך ערוץ 10

 


דני ברדיצ'בסקי, שאיבד את אשתו שני לאחר שהתחשמלה למוות לפני 4 חודשים ביום ה'שבע ברכות' האחרון שלהם, מדבר לראשונה אל מול המצלמות על הטרגדיה הנוראה שקרתה לו, וגם משגר מסר חשוב לעם ישראל "לא להתקמצן על חיי אדם".

כזכור, הזוג היה בדירתם בטירת הכרמל והתכונן לסעודת השמחה. דני יצא לגייס מניין ל'שבע ברכות' וכשחזר מצא את אשתו מוטלת במקלחת ללא רוח חיים לאחר שהתחשמלה.

בראיון ל'חמש עם רפי רשף' ב'ערוץ 10' סיפר האלמן בכאב: "הכרנו בשידוך, שני הייתה האישה הכי מדהימה בעולם. החתונה הייתה מעבר לציפיות, הייתה שמחה מדהימה ואלה היו הימים המאושרים בחיי. טיילנו בבוקר בקברו של רבי שמעון בר יוחאי שבהר מירון. כשחזרנו שני נכנסה להתקלח ואני הייתי מחוץ לבית".

כשחזר הביתה גילה דני שהבית נעול מבפנים ושלא יכול להיכנס, עלה לגג שבר את החלון ונכנס. "ראיתי את אשתי מוטלת על המקלחון. התקשרתי למד"א וביצעתי בה פעולות החייאה עד שהם הגיעו. אחרי כמה דקות הגיע צוות הצלה ויצאתי מהבית".

דני טוען שהסיבה הייתה ניתוק הבית מאמצעי הארקה: "בעל הבית הפנה אותי לאדם שלדעתי לא היה באמת חשמלאי, והוא ניתק את ההגנה על הבית. לצערי לא הבנתי מה המשמעות של בית ללא הארקה". הסיבה שדני הסכים להתראיין לתקשורת היא רצונו להעלות את הנושא לתודעת הציבור. "הבית שלי היה פצצת זמן מתקתקת והמסר שלי לבעלי בתים הוא לא להתקמצן על חיי אדם, כי זה הדבר הכי חשוב בעולם", סיים בכאב.

 


כזכור, בראיון ראשון שהעניק החתן ל'בחדרי חרדים' בתום ימי השבעה סיפר בכאב, "התחושות קשות מאוד, אי אפשר לתאר מה שעובר עלי. שישה ימים אחרי החתונה, ושני הלכה לי. ביום השבע ברכות האחרון, נסענו בבוקר להתפלל במירון ולטייל באזור. לא ידעתי שזו תהיה היציאה האחרונה שלנו".

"הדבר היחיד שיכול לנחם אותי, זה שאני יודע שהיא יושבת למעלה במקום טוב עם הצדיקים, והיא מחייכת ואומרת לנו: 'למה אתם עצובים, כל כך טוב לי'. אין הקב"ה מנסה אדם בניסיון שאינו יכול לעמוד בו. איך אמר הרב מיכאל לסרי שבנו טבע למוות: 'קיבלתי מה' את הבן שלי פיקדון ל-20 שנה', גם אני מרגיש שקיבלתי מה' את שני כפיקדון לתקופה שהיינו יחד, אמר החתן שהתאלמן ל'בחדרי'".

דני ברדיצבסקי שני ברדיצ'בסקי התחשמלות הארקה סכנת חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד