י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתוך 'צמאה': אריאל זילבר מקפיץ עם 'ופרצת'

הזמר אריאל זילבר מגיש ביצוע משלו לשיר 'ופרצת' - סינגל רביעי מתוך הפרויקט 'צמאה 4' • 'צמאה' הוא פרויקט המפגיש חומרים וניגונים חסידיים עם יוצרים מכל הקשת התרבותית היהודית - ישראלית • קליפ מילים

מתוך 'צמאה': אריאל זילבר מקפיץ עם 'ופרצת'
פלאש 90



זו הפעם השלישית בה נוטל הזמר אריאל זילבר חלק באלבומי 'צמאה', לאחר ביצועיו המוצלחים לניגונים 'הוא אלוקינו', בצמאה 1, 'וכל קרני רשעים אגדע' בצמאה 3 שהפכו ללהיטים, הוא התגייס גם למשימה הזו.

מדובר על אחד מניגוני חב"ד המוכרים והנפוצים ביותר. הניגון הותאם למילות הפסוק מפרשת ויצא ומהוות את ברכת ה' ליעקב אבינו, שהוא עתיד לרשת את כל ארץ ישראל וזכה לתפוצה רחבה. לצד הניגון גם הרעיון שהטמיע הרבי מליובאוויטש, הפך לסיסמא מנצחת: "ופרצת!" הרבי הירבה לדבר על פריצת ההגבלות בעבודת ה' ובהפצת היהדות, וזכה לתהודה גדולה בעולם היהודי, מונח שמנחה היום כל חסיד באשר הוא.

האלבום החדש "צמאה 4 - ניגוני תפילה" זמין לרכישה באתר יריד החסידות ובחנויות המובחרות, ויושק רשמית במסגרת אירועי י"ט בכסלו בבנייני האומה.

השיר החדש מלווה את יציאת האלבום החדש 'צמאה 4', פרויקט של התוועדויות מוזיקליות, שצמח כסדרת הופעות המוניות, חלק מאירועי י״ט כסלו - ראש השנה לחסידות, הנחגג מדי שנה – בבנייני האומה, בירושלים. הפרויקט, המפגיש חומרים וניגונים חסידיים עם יוצרים מכל הקשת התרבותית היהודית/ישראלית - זכה להצלחה יוצאת דופן והוליד סדרה של אלבומים ייחודיים שהגיעו למעמד של אלבומי זהב ופלטינה, לצד ערוץ יו-טיוב מצליח ועוד.

צמאה 4, מפגיש מבצעים ויוצרים חדשים ומרעננים עם ניגוני חב״ד מסורתיים. באלבום החדש נוטלים חלק לא מעט אומנים ויוצרים שמשתתפים בו לראשונה, כדוגמת: קובי אוז, קובי אפללו, נתן גושן, שלמה גרוניך, אמיר דדון ועידן חביב. לצד המבצעים המוכרים והאהובים - אביתר בנאי, אריאל זילבר, אברהם פריד, שי צברי, יונתן רזאל וישי ריבו. גם אלבום זה, כקודמיו, מופק על ידי נאור כרמי.

מופעי ההשקה הגדולים של צמאה 4, ייערכו במסגרת אירועי י״ט כסלו תשע״ח בבנייני האומה בירושלים, במתכונת של מספר שיא של שנים-עשר מופעים שיתפרסו השנה על פני חמישה ימים מלאים. בהשתתפותם של: אברהם פריד, יונתן רזאל, אריאל זילבר, ישי ריבו ואחרים.
האזנה עריבה!




מילים:
"וּפָרַצְתָּ יָמָּה וָקֵדְמָה וְצָפֹנָה וָנֶגְבָּה" (בראשית, כח, יד)

קרדיטים:
שירה: אריאל זילבר
הפקה מוזיקלית ובס: נאור כרמי
עיבוד: נאור כרמי ועקיבא תורג'מן
גיטרות: עמית יצחק
תופים: אסף זמיר
קלידים ופסנתר: דותן לב ארי
טרומבון: מורן בראון
סקספון: תום לב
חצוצרה: אביאור רוקח
תיכנותים: נאור כרמי
מאסטרינג: ארן לביא
מיקס: גיל טלמן באולפני ברדו
הוקלט באולפני הצוללת. טכנאי הקלטה: אלדד ברמן
קליפ מילים: יעקב אסרף - סטודיו סולם יעקב
צמאה ופרצת אריאל זילבר קאבר קליפ מילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד