כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המשפחה מודאגת - שמחה מאיר עדיין לא התעורר: "לא רואים שינוי"

סיפור עצוב: בחודש אייר הוא הוטס לישראל ואושפז ב'הדסה', לאחר שנמצא ללא הכרה בדירתו, כיום הוא מאושפז בבית עם מכשור רפואי סביבו ואינו מגיב לסובבים אותו • אחיו ל'בחדרי': "הקמנו סוג של בית חולים פרטי בבית" • התפללו לרפואתו

שמחה מאיר בחג הסוכות האחרון
שמחה מאיר בחג הסוכות האחרון





חצי שנה לאחר שנמצא בדירה באומן כשהוא מחוסר הכרה, בן ה-19 עדיין בתרדמת.

בחודש אייר תשע"ז, פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי שמחה מאיר בן 19 תושב ביתר עילית, נמצא בדירה ברחוב פרוסקה באומן כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מתנדבי ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב אנוש לבית חולים מקומי.


הגעתו לישראל לפני כחצי שנה. צילום ועריכה: אלי שלזינגר. מוזיקה: ברוך לוי

היות ושירותי הרפואה בבית החולים ברמה ירודה, הצעיר הועבר בשבת לבית חולים פרטי בקייב, שם שהה עד להעברתו במטוס מנהלים באמצעות חברת מד-אסיס, לבית החולים 'הדסה עין כרם' בישראל - שלוש וחצי יממות לאחר שאותר.

מאז, חלפה כחצי שנה במהלכה בני משפחתו הקימו לו חדר מיוחד בביתם בביתר עילית, עם ציוד רפואי מתקדם על מנת להקל עליו ועל בני משפחתו. מאז שובו לישראל, לא חל שיפור משמעותי במצבו הרפואי, והוא עדיין שקוע בתרדמת ואינו מגיב לסובבים אותו.

"המצב הרפואי של אחי לא השתפר מאז שהוא הוטס לארץ, גם בעיניים שלנו לא רואים שינוי. לפני כמה חודשים הקמנו סוג של בית חולים פרטי בבית - עם כל המכשור הרפואי הנדרש, כדי שיהיה קרוב אלינו" מספר ל'בחדרי חרדים' אחיו נתן, ומבקש מציבור הגולשים להמשיך ולהתפלל עבורו.

נחיתת המטוס בישראל

הרב יעקב מאיר שכטר הורה עוד לפני הגעתו לישראל, להוסיף לו את השם 'חיים' שמחה מאיר בן רות לרפואה שלמה, בתוך שאר חולי ישראל.

חיים שמחה מאיר שהה באומן ללא ביטוח רפואי, כך שההוצאות הגבוהות שהיו כרוכות סביב הטיפול וההטסה, נפלו על בני המשפחה. "שכולם ידעו, לא יוצאים ממדינת ישראל בלי ביטוח. עולים למטוס - צריך ביטוח" אמר אביו דוד בשיחה ל'בחדרי חרדים' בנתב"ג, סמוך למטוס ובו בנו מיד לאחר הנחיתה.

לפני







אחרי





שמחה מאיר מיינהרט תרדמת אומן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד