י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חסיד סאטמר בחקירה: חשד שמעל במיליונים

החסיד חשוד שהרוויח מיליונים, אותם קיבל בהחזרים על גבם של פציינטים שהגיעו לקליניקה שלו לייעוץ ולבדיקות רפואיות שלכאורה היו מיותרת. כך על פי האישום

אילוסטרציה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: קובי גדעון, פלאש 90



חקירה מתנהלת נגד חסיד סאטמר, בחשד שמעל במיליוני דולרים.

אתר "pix11 news" מדווח אודות חסיד סאטמר מקרית יואל, שלכאורה מעל במיליונים, כשהשתמש בתוכנית ממשלתית רפואית, במילווקי ויסקונסין.

על פי הדיווח, הוגשו לבית המשפט מסמכים על ידי התובעים הפדרליים במחוז המזרחי של ויסקונסין שבהם נכתב, כי החסיד הרוויח יותר מ-7 מיליון דולר, אותם קיבל בהחזרים, בין השנים 2011 ל-2014, על גבם של פציינטים שהגיעו למרפאת בריאות הנפש שבבעלותו בעיר מילווקי שבמדינת ויסקונסין, עבור ייעוץ.

רוב הכסף שדרש הנאשם, היה עבור בדיקות רפואיות. הוא מואשם כי קיבל 230 דולר לכל בדיקה, כשהבדיקות היו לכאורה מיותרות.

התביעה טוענת, כי המרפאה של א. פ. גבתה מאות אלפי דולרים עבור שירותים פסיכיאטריים שבוצעו על ידי רופאים בישראל, באמצעות שיחות ועידה בוידיאו.

הנאשם הכחיש את האישומים נגדו במסמכים שהגיש עורך דינו באפריל 2017, כשלאחר מכן בחודש יוני הוא סגר את המרפאה.

אחת מעובדיו לשעבר של החסיד במרפאה, יצרה קשר עם בריאן פולצ'ין, תחקירן האתר שמדווח על הסיפור. ואמרה כי "היא מודאגת ממרפאה חדשה שנפתחה באתר - Achievement Associates - המנוהלת על ידי רבים מאותם אנשים שעבדו תחת החסיד - הבעלים שלה לשעבר.

"הם עושים בדיוק את אותו הדבר" אמרה העובדת, "יש להם את אותם לקוחות".

צוות של התחקירן פולצ'ין גילה כי במרפאה החדשה יש גם מעבדה לבדיקות רפואיות שבבעלות בנו של הנאשם, שגם הוא מתגורר בקרית יואל.

כשצוות המרפאה גילה שהם מצולמים, ההם גירש אותם מהמקום. תחקירן האתר מדווח, כי ניסיון לקבל תגובה מעורך הדין של הנאשם לא צלח.
בדיקות רפואיות מעילה חסיד סאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד