י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הלילה זה קורה: הגשר שקרס בכביש 4, יונח מחדש

חודשיים וחצי אחרי שקרס, מחר בבוקר כבר תראו אנשים צועדים על הגשר החדש • הלילה ייחסם קטע הכביש למשך 6 שעות

דקות לאחר קריסת הגשר על המשאית
דקות לאחר קריסת הגשר על המשאית



חודשיים וחצי אחרי האירוע הדרמטי, הלילה יונח הגשר שקרס על משאית בכביש 4.

כזכור, ביום שני כ"ב אב תשע"ז, בסביבות השעה 20:00, קרס הגשר המקשר בין שכונת רמת אלחנן לעיר גבעת שמואל הסמוכה הממוקם בכביש 4. הקריסה גבתה את חייו של נהג משאית בשם אלחי טדרי ז"ל תושב חולון בשנות השישים לחייו, שככל הנראה נסע עם המנוף שמאחור כשהוא פתוח ולא מקופל, וכתוצאה מכך התנגש בגשר שקרס על קדמת המשאית וזה מחץ אותו למוות.

כביש 4 המהווה ציר מרכזי בגוש דן ועמוס ברוב שעות היום, נחסם למשך שעות ארוכות, במהלכן עמלו כוחות משטרה להכווין את התנועה אל הכיוון הנגדי, וכוחות הצלה והנדסה במטרה לחלץ את המשאית ונהגה. רק לפנות בוקר הושלמה המשימה ונהג המשאית חולץ כשהוא ללא רוח חיים.

מאז אותו ערב, הוצבו מחסומים משני עברי הגשר עם שלטי אזהרה 'סכנה - אין מעבר', תלונות רבות נשמעו מתושבי האזור על העיכובים בתיקון הגשר שהיה מקצר להם את הדרך למקום עבודתם אך לאחר קריסתו נאלצו לצאת יותר מוקדם ולהקיף את העיר בכדי להגיע למחוז חפצם.

הלילה (שבין רביעי לחמישי) החל מהשעה 23:00 ועד 05:00 לפנות בוקר, ייחסם כביש 4 לתנועה, בקטע שבין מחלף בר אילן למחלף גהה, מדרום לצפון.

החל מהשעה 05:00, ייפתח הגשר מחדש להולכי הרגל, ובכך תסתיים הסאגה שבוודאי תירשם ותיחרט היטב בזיכרונם של משתמשי הדרך מעל ומתחת.
קריסת הגשר גשר רמת אלחנן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד