י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפון קוריאה: "טראמפ ביצע פשע מחריד; מגיע לו עונש מוות"

לאחר שבשבוע שעבר כינה טראמפ את מנהיג צפון קוריאה קים "שמן ונמוך", אומרים במדינה המבודדת כי הנשיא האמריקני ביצע בכך "פשע מחריד" ומגיע לו עונש מוות • במדינה גם לעגו לטראמפ על ביטול סיורו בשטח המפורז בין הקוריאות ואמרו כי "הוא היה מפוחד מכדי לעמוד מול העיניים הזוהרות של החיילים שלנו"

קים ג'ונג און. צילום: רויטרס
קים ג'ונג און. צילום: רויטרס



לאחר שבשבוע שעבר כינה נשיא ארה"ב טראמפ את מנהיג צפון קוריאה קים "שמן ונמוך", אומרים במדינה המבודדת כי לטראמפ מגיע עונש מוות.

במאמר מערכת בעיתון המפלגה השולטת שנכתב על ידי העיתונאי רודונג סינמון, הגדירו את מעשהו של טראמפ, "פשע מחריד". בעיתון גם סיפרו על תחושת הזעם בפיונגיאנג על קריאתו של הנשיא האמריקני לחמש המדינות האסיאתיות בביקורו באסיה בשבוע שעבר להגביר את הלחצים על צפון קוריאה, כדי שהאחרונה תעצור את תוכנית פיתוח הגרעין ההולכת ומתעצמת.

"הפשע הגרוע ביותר שלעולם לא ניתן לסלוח לו הוא שהוא העז לפגוע בצורה מכובדת בכבוד המנהיגות העליונה", נכתב במאמר המערכת. "הוא צריך לדעת שהוא פושע מחריד שנידון למוות על ידי העם הקוריאני".

הנשיא טראמפ לא הירפה מהביקורת הרגילה שלו על הרודן קים במהלך מסע של 12 יום לאסיה, מה שהגביר את הכעס של הקוריאנים נגד טראמפ.

כזכור לקראת סוף המסע, הוא התגרה במנהיג הצפון קוריאני על גובהו ומשקלו. טראמפ צייץ: "למה קים ג'ונג מעליב אותי כשהוא קורא לי זקן, כאשר אני אף פעם לא הייתי קורא לו" נמוך ושמן"?

מאמר המערכת של רודונג תקף גם את כישלונו של מר טראמפ לסייר באזור המפורז המפריד בין צפון קוריאה לדרום קוריאה.

כזכור מסוקו של נשיא ארה"ב חזר לאחר חמש דקות מתחילת הנסיעה לעבר הגבול המשותף בגלל מזג אוויר גרוע.

"זה לא היה מזג האוויר, הוא פשוט היה מפוחד מכדי לעמוד מול העיניים הזוהרות של החיילים שלנו", נכתב במאמר המערכת.
צפון קוריאה דונלד טראמפ קים גונג און אסיה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד