ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ח"כ חזן ויתר על חסינותו והוא יועמד לדין

ח"כ אורן חזן הודיע כי החליט לוותר על חסינותו, והוא צפוי לעמוד לדין, בגין תקיפת עובד ציבור

אורן חזן, צילום: פלאש90
אורן חזן, צילום: פלאש90



ח"כ אורן חזן הודיע היום (רביעי) כי החליט לוותר על חסינותו, והוא צפוי לעמוד לדין, בגין תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי.

בהתאם לחוק החסינות עמדה לחזן הזכות לבקש מהכנסת חסינות בתוך 30 מרגע ההודעה על כתב האישום, אך הוא החליט לוותר על כך.

כזכור, בחודש אפריל השנה הואשם ח"כ אורן חזן בתקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי, זאת לאחר שתקף את מנכ"ל עיריית אריאל והעליב את ראש העיר, בשל ויכוח על ארנונה של מסעדה שבבעלות אמו.

על פי כתב האישום, שיוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה, בבעלות משפחת חזן הייתה מסעדת הבשרים "באבא גריל" באריאל. בשנת 2014 הוטל עיקול על חשבון הבנק של אביבה חזן, לאחר שלא שילמה את תשלומי הארנונה מאז שהמסעדה נפתחה, בשנת 2006. לאחר שנודע לו על כך, הגיע חזן לבניין העירייה, ופנה למנכ"ל העירייה אבי עזר, וראש העיר, אלי שבירו.

חזן ניגש לעזר קילל אותו והדף אותו בחוזקה. הוא גם גידף את ראש העיר, "תוך שהוא מאיים כי 'יטפל' בראש העיר וידאג כי 'לא ישב עוד בכיסא'".

באי כוחו של חה"כ אורן חזן, עו"ד ציון אמיר ועו"ד אפרים דימרי, מסרו אז בתגובה: "קיבלנו בצער ובאכזבה ואף בתדהמה את החלטת היועמ"ש להגיש כתב אישום נגד חה"כ חזן בגין ויכוח בין שני פוליטיקאים, שהתרחש לפני שנים, זמן רב בטרם היבחרו לכנסת ישראל. סברנו כי זהו תיק שעמד בפני אפשרות גניזה והיה מונח כאבן שאין לה הופכין במשך תקופה ארוכה ורק לאחר היבחרותו של חה"כ חזן לכנסת הפיחו בו רוח חיים ולצערנו מצאו לנכון לעורר את המקרה מחדש - ראוי היה שייסגר. נקודה".
אורן חזן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד