כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חיסול? אדם נהרג בפיצוץ מכונית בלב ת"א

אדם נהרג ואחר נפצע באורח קשה, כאשר אירע פיצוץ ברכב בו נסעו, במחלף קק"ל בכביש איילון בתל אביב • צפו בתיעוד

בזירה. צילום: מד"א, איחוד הצלה, קבוצת מדברים תקשורת, ונייעסטאר
בזירה. צילום: מד"א, איחוד הצלה, קבוצת מדברים תקשורת, ונייעסטאר



זמן קצר לאחר חצות הלילה (רביעי) נשמע פיצוץ עז במחלף קק"ל בכביש איילון בתל אביב. מקור הפיצוץ היה ברכב ובו שהו שני נוסעים.

כתוצאה מהפיצוץ, נהרג אדם ואחר נפצע באורח קשה, שניהם בשנות השלושים לחייהם. הרכב התלקח באש אדירה ונשרף כליל.

אוטובוס נוסעים שהיה בסמוך למקום הפיצוץ נפגע אף הוא. למרבה הנס לא נפגעו אנשים נוספים. הכביש נחסם לתנועה, לפי שעה.

ממשטרת ישראל נמסר: "בהמשך לפיצוץ בסמוך למחלף קק"ל בת"א מדובר באירוע על רקע פלילי.
כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו ברכב שעולה באש כתוצאה מפיצוץ. במקום גבר הרוג וגבר פצוע אנוש".

נפתחה חקירה ונסיבות האירוע נבדקות. בשלב זה לא ניתן למסור פרטים נוספים. כביש איילון נחסם לתנועת כלי רכב ממחלף קק"ל ועד מחלף רוקח מצפון לדרום. ציבור הנהגים מתבקש לא להגיע למקום."

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי "רכב שעולה באש באיילון דרום סמוך למחלף קק"ל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו במקום, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים איכילוב גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעת ראש ופגיעה רב מערכתית".

חובש בכיר במד"א רן מנוסיס ופאראמדיק מד"א עידן, סיפרו: "הגענו למקום במהירות עם אופנועי חרום של מד"א וראינו רכב עולה באש, הזירה הייתה קשה, מחוץ לרכב שכבו שני גברים כבני 30 הם היו עם פגיעה רב מערכתית, אחד היה ללא סימני חיים והשני סבל מפגיעת ראש קשה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו קשה".

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "הרוג ופצוע אנוש כתוצאה מפיצוץ ברכב שעלה באש בסמוך לגשר קק"ל. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף תל אביב מעניקים בדקות אלו טיפול רפואי ראשוני לפצוע קשה וללא הכרה, ומדווחים כי נקבע מותו של אחד מהנפגעים שסבל מפגיעה רב מערכתית".

דניאל בוקובוזה חובש באיחוד הצלה סיפר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי ברכב פרטי שעולה באש ואוטובוס שחלקו הקדמי עולה באש. עצרתי בצד הדרך תוך כדי שביקשתי ממוקד איחוד הצלה סיוע של מתנדבים נוספים. מחוץ לרכב היו שני גברים שאחד מהם ללא רוח חיים והשני ללא הכרה. כמו כן ערכנו בדיקות רפואיות והגשנו סיוע יחד עם צוותי חוס"ן לנוסעי האוטובוס שסבלו מחרדה עקב אופי האירוע".



















תל אביב פיצוץ רכב מחלף קקל איילון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד