י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

השוד בבני ברק: כך זה נראה במצלמת אבטחה

דרמה התרחשה אתמול בבני ברק ובסמוך לה: ניידות משטרה ניהלו מרדף אחרי רכב שנמלט לאחר שאחד מיושביו שדד 800 אלף שקל מאופנוען ברחוב מצדה בעיר • כך הכל התחיל

השוד אתמול תועד במצלמת אבטחה
השוד אתמול תועד במצלמת אבטחה



אתמול (רביעי) בשעות הבוקר, בוצע שוד בבני ברק. רוכב אופנוע המשמש כשליח צ'יינג', נשדד ברחוב מצדה בעיר.

בעקבות הדיווח, כוחות משטרה פתחו בסריקות ומרדף אחר הרכב ובו השודד ולאחר זמן מה נעצר רכב חשוד במחלף אלוף שדה אולם נוסעי הרכב נמלטו. אחד החשודים, נעצר על ידי השיטור המשולב בבני ברק והועבר לחקירה.

מהפרטים שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים' עולה כי רוכב האופנוע, ביקר כמידי יום בסניף בנק ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, משם משך סכום של כ-800,000 ש"ח והיה בדרכו להעביר את הכסף ליעד.



כפי שניתן לראות בתיעוד מצלמת האבטחה, רוכב האופנוע רכב ברחוב מצדה בבני ברק לכיוון קניון איילון, כאשר לפתע רכב שחנה בצד, האיץ לכביש וגרם לאופנוען לעצור. הנוסע ליד הנהג יצא מהרכב ולקח מהרוכב את התיק ובו הכסף - ונמלט עם הרכב.

כאמור, שוטרי הסיור של משטרת מרחב דן בסיוע השיטור המשולב מבני ברק ביצעו מרדף אחר הרכב החשוד ולאחר שאיתרו את הרכב החשוד במחלף אלוף שדה, בין מאות כלי הרכב נשמעו סירנות משטרה רבות, מה שהעלה חשד בקרב חלק מהנוסעים, כי מדובר במעצר מחבל.

הרכב החשוד נעצר במרכז הכביש לאחר שנחסם על ידי רכבי המשטרה. החשוד, לא התייאש, סכום הכסף הגדול שהיה ברשותו, היה שווה כנראה את הסיכון והוא נמלט לעבר שול הדרך, אך שוטרי השיטור המשולב של בני ברק דלקו אחריו ועצרו אותו.

בחיפוש שנערך על גופו וברכב אותר סכום הכסף שנשדד, כ-800 אלף שקלים חדשים במזומן. החשוד הועבר למשטרת מרחב דן ונחקר, הבוקר (חמישי) יובא לבית משפט השלום בתל אביב שם יבקשו להאריך את מעצרו.
שוד מרדף רחוב מצדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד