ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

"הפקח דרס בכוונה ודפק לו את הקסדה בראש"

לאחר הפרסום ב'דיילי מייל' אודות הדיון שהתקיים אתמול בביהמ"ש בעניינם של ארבעה חרדים תושבי לונדון החשודים בתקיפת פקח תנועה, ל'בחדרי חרדים' מגיעה גריסה שונה לסיפור. וגם - תיעוד המקרה • צפו

צילומסך
צילומסך



אתמול (רביעי) התקיים דיון בבית המשפט בלונדון, בעקבות אירוע בו היו מעורבים ארבעה חרדים ופקח תנועה מקומי. הדיון נערך עקב מריבה שאירעה בחודש ינואר בתחילת השנה בין פקח תנועה לקבוצת חרדים על דו"ח תנועה שאחד מהם קיבל, כשלטענת התביעה, החרדים תקפו את הפקח עם אגרופים וישבו עליו עד שהגיעו שוטרים למקום.

המקרה, כפי שתועד משני זוויות.

ה'דיילי מייל' הבריטי פרסם אתמול, כי ארבעה חרדים מואשמים בתקיפת פקח אחרי שסיים לרשום להם דו"ח.

ארבעת החרדים מ.פ. בן 32, אחיו א.פ. בן 30, ב.ב. בן 25, וי.נ. בן 26, מואשמים שתקפו את הפקח מרווין פונד, בן ה-32, בתחילת השנה.

בדיון אתמול בבית משפט השלום בסטרטפורד, התובע דמי אוגרטי אמר כי מר פונד היה מוקף בכ-20 איש לאחר שהשאיר דו"ח חניה לרכב מסוג לקסוס.

על פי כתב האישום, הם נתנו לו אגרופים והצמידו אותו לרצפה, לאחר ששני האחים חסמו אותו מלעזוב את המקום. כשהגיעו שוטרים למקום, טענו ארבעתם, כי הפקח ניסה לדרוס את אחד מהם.

בתביעה נכתב, כי הפקח ניסה לעזוב את המקום והוא הוקף בקבוצה של אנשים שאיימו עליו, עד שבשלב מסוים אחד מהם משך אותו מהקטנוע שלו והפיל אותו.

התובע אמר שא.פ. ישב על מר פונד, שהיה על הרצפה וחבט בו, ובשלב מסוים ארבעת הגברים היו סביבו והיכו אותו.

הפקח עצמו נעצר על ידי השוטרים, מאחר שהחרדים טענו שהוא דרס אותם בכוונה, אבל לאחר צפייה בסרטונים, בהם נראו החרדים מכים ומפילים את הפקח, הוא שוחרר והוגש כתב אישום נגד ארבעת החרדים המכים.

אך מסתבר שהסיפור שפורסם ב'דיילי מייל' אינו מדוייק בעליל.

חרדי תושב לונדון פנה ל'בחדרי חרדים' עקב הכתבה שעלתה אמש בנושא והציג את גרסתו: "הנאשמים חברים שלי, וזה לא נכון מה ש'הדיילי מייל' פרסם. עורך הדין שלהם טען בדיון כי הם לא תקפו את הפקח. הסיפור החל בכך שהחרדים התלוננו על הדו"ח שקיבלו ושלטענתם הוא ניתן בצורה לא חוקית. הפקח התעצבן שהם פנו אליו, והוא כנראה נבהל מהקבוצה החרדית הגדולה, מאחר והרבה חרדים עובדים באזור הזה, אז בניסיון לברוח מהמקום הוא דרס את אחד החרדים כפי שנראה בסרטון, ותקף עם הקסדה שלו את אחד החרדים שנכחו במקום".

ולטענתו "זו הסיבה שהם הפילו אותו והחזיקו אותו עד שהגיעה המשטרה". לדבריו "יהיו עוד דיונים בבית המשפט, והחרדים יוכיחו שהתביעה נגדם היא שקר".
לונדון פקח תנועה דריסה אופנוע חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד