ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

ר"ע אלעד ב'איחוד הצלה': "נפעם מהיקף הפעילות; הארגון עושה עבודת קודש"

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש הגיע יחד עם בכירי העירייה לסיור וישיבת עבודה במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים • פרוש בסיור: "את הפעילות של איחוד הצלה זכיתי להכיר כבר זמן ארוך. חלק גדול ממנהלי המחלקות ועובדי העירייה הם בעצמם מתנדבים בארגון"

ר"ע אלעד ב'איחוד הצלה': "נפעם מהיקף הפעילות; הארגון עושה עבודת קודש"



ראש עיריית אלעד ישראל פרוש הגיע היום (חמישי) יחד עם בכירי העירייה לסיור וישיבת עבודה במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים.

ראש העיר הגיע לביקור יחד עם מנכ"ל העירייה זאב קשש, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת תכנות ובניה אבי שטרן, ראש סניף איחוד הצלה בעיר ומנהל אגף הגבייה משה סעדון, מנהל המוקד העירוני אפי שטרן ויחיקם גמליאל מנהל אגף נוער בעיריית אלעד. על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והרחבת שיתופי הפעולה עם 'איחוד הצלה' במגוון תחומים למען תושבי העיר.

הובילו את הביקור מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים אלי פולק מנכ"ל קרן ישראלייף וממייסדי איחוד הצלה ושבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה, במהלכו הוצג לראש העיר ובכירי משרדו מוקד המבצעים הבינלאומי החדש של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-1000 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך למעלה מ-3,500 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

כמו כן קיבל סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ בכלל ובעיר אלעד בפרט. טיטלבוים סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טיטלבוים סיכם את הביקור "עיריית אלעד היא דוגמה חיובית לעיר אשר מחבקת ותומכת כל העת בפעילות המתנדבים כשרק לאחרונה הסתיים הליך הקצאה של בית המתנדב לרווחת מתנדבי הארגון בעיר." עוד מוסיף טיטלבוים "בישיבה היום סוכם על הרחבת שיתופי הפעולה עם עיריית אלעד למען תושבי העיר, אני מבקש להודות לראש העיר ישראל פרוש, למנכ"ל העירייה זאב קשש ולכל הצוות המורחב שרבים ממנו אף מתנדבים פעילים באיחוד הצלה. על הסיוע והתמיכה לפעילות הצלת חיים בעיר".

ראש העיר אלעד ישראל פרוש אמר בסיום הביקור "את הפעילות של איחוד הצלה זכיתי להכיר כבר זמן ארוך. חלק גדול ממנהלי המחלקות ועובדי העירייה הם בעצמם מתנדבים בארגון. אבל במהלך הסיור נפעמתי מגודל והיקף הפעילות של איחוד הצלה שעושים עבודת קודש אמיתית"



















עיריית אלעד איחוד הצלה ישראל פרוש זאב קשש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד