י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טריגו נדל"ן: הוד השרון מתעוררת לעולם חדש

אזור השרון כולו נהנה מביקושים גבוהים במיוחד למגורים בשנים האחרונות. הכבישים החדשים, שיפור התחבורה הציבורית, הקמת הרכבת הקלה והקרבה לערים הגדולות ולמתחמי עבודה מרכזיים הובילו לעלייה משמעותית באיכות חיי התושבים.

טריגו נדל"ן: הוד השרון מתעוררת לעולם חדש



שוחחנו עם נציג מחברת טריגו נדל"ן, המשווקת קרקעות למטרות השקעה במספר מוקדים במרכז, בכדי להבין מה הם יתרונות המגורים בהוד השרון ובאזור השרון בכלל.

מהם יתרונות המגורים העיקריים בהוד השרון?

"ערי השרון מתאפיינות ברחובות מרווחים, שקטים ונעימים. הוד השרון ממשיכה לצמוח ובשנים האחרונות האוכלוסייה בה השתנתה. אל בני המושבות הוותיקות הצטרפו צעירים ומשפחות בתחילת דרכן", מספר נציג טריגו. "עיריית הוד השרון יצרה ועדיין ממשיכה ליצור עשרות תכנונים הנוגעים לכל התחומים בשטחי העיר. התכנונים נועדו לתושב ובאינטראקציה מלאה איתו, על מנת להבין את הצרכים האמיתיים 'מהשטח' ולהוביל לעלייה ממשית באיכות החיים.

בתחום החינוך למשל, העיר מצטיינת בכל המדדים ודוגלת ביום לימודים ארוך, קשר הדוק עם המורים וכיתות לימוד קטנות מהנורמה בערים אחרות. בנוסף, ישנם שיעורי תגבור לתלמידים מתקשים והשכלה גבוהה בשטחי העיר, בעלויות ריאליות."

מה מצפה לתושבי האזור בעתיד הנראה לעין?

"הוד השרון יוצאת מתרדמת הנדל"ן אליה התרגלו התושבים עד העשור הנוכחי", מספרים לנו מחברת טריגו נדל"ן. "תושבי האזור ירוויחו במספר מישורים מתנופת הבנייה בשרון. ראשית, מחירי הנכסים שברשותם מעלים את ערכם במגמה קבועה ונראה כי בעוד מספר שנים נמצא תושבים שאף הכפילו את ערך דירתם.

מעבר לפן הכלכלי, ראוי לציין את איכות החיים שעלתה ועוד תעלה בכמה רמות", הוא מספר לנו בהתרגשות. "הנגישות המגוונת ודרכי התחבורה שהתרבו מקצרים את זמני הנסיעה מהעיר ובתוך העיר, התשתיות המשופרות משרתות את התושבים נאמנה ואפילו תרבות הפנאי עשתה קפיצת מדרגה ניכרת".



איך מצליחים לשלב בין תנופת הבנייה לשטחים הירוקים?

"הוד השרון משוויצה ובצדק יש לומר, בתואר הרשות הירוקה בישראל, עם פארקים רבים, גינות בפרישה רחבה ואגם אקולוגי שנמצא בתכנון. עיריית הוד השרון דואגת להבהיר בכל הזדמנות כי תנופת הבנייה לא תבוא על חשבון הנוף הירוק, הטבעי שכל כך מאפיין את העיר ורואים את זה בפועל, כך שאפשר להרגע."

איך ישפיעו השינויים על חיי התושבים?

"הוד השרון כבר אינה נחשבת לעיר משעממת בעלת אופי שקט ומיושן", סבור נציג טריגו, "האוכלוסיה הוותיקה בעיר מקבלת בברכה את הצעירים הרבים. הסטודנטים והזוגות משתלבים היטב, בצורה כמעט טבעית אפילו הייתי מציין. תרבות הפנאי השתפרה פלאים, פסטיבל הבירה הראשון שהתקיים בעיר הוא רק דוגמא לחיבור ההדוק עם התושבים. העירייה מדגישה בכל הזדמנות כי היא שם בשביל התושבים, לשפר עד כמה שניתן עבורם ולענות על צרכיהם.

התושבים המקומיים צפויים להרגיש את השינויים בתמהיל האוכלוסייה המחודש ובשילוב האידיאלי בין אופייה השקט והירוק של העיר לבין הקהל הצעיר שמגיע ליהנות מאיכות חיים גבוהה וממחירים שפויים."





אפשר לומר שהצטמצמו הפערים מתל אביב?

"הפערים בכל המישורים בהחלט מצטמצמים", מספר לנו נציג חברת הנדל"ן בנחרצות. "בנייה של תחנת רכבת נוספת, הקמת הרכבת הקלה, חיבור כבישים לנתיבי איילון, כביש הרוחב החדש 521, סלילת נתיבי תחבורה ייעודיים לאוטובוסים ועוד.

בהחלט ניתן לומר שהוד השרון מאפשרת לתושביה ליהנות מכל היתרונות הקיימים בתל אביב, תוך המנעות מצפיפות האוכלוסין הגבוהה, המחירים המוגזמים ונראות הרחובות המוזנחים".

חברת טריגו נדל"ן משווקת קרקעות להשקעה בפרויקט 'מתחם השרון' הממוקם במתחם 'שביל התפוזים' בהוד השרון. בנוסף, פועלת החברה לקידום היתרי בנייה בפרויקטים נוספים במרכז:
'הצפון החדש – טריגו נדל"ן' במתחם גלילות ובפרויקט 'פלורנטין סקוור' הממוקם בשכונת פלורנטין המתפתחת.




הוד השרון טריגו נדלן פלורנטין סקוור שיווק קרקעות כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד