י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

0:1 • ליאור חורב הודיע: מפסיק לייעץ למשטרה

ליאור חורב ששימש כיועץ אסטרטגי למשטרת ישראל, עוזב את תפקידו • כזכור, לפני כשבועיים נערך דיון בכנסת בשאלת תקינות מינוי של חורב לתפקיד, ומבקר המשרד לביטחון פנים הציג את חוות דעתו, על פיה, חורב הפר את החוזה שנחתם עמו

ליאור חורב
ליאור חורב



אקורד סיום: ליאור חורב ששימש כיועץ אסטרטגי למשטרת ישראל, עוזב את תפקידו. על פי הודעת המשטרה, בשבוע שעבר פנה חורב לראש חטיבת אוכלוסיה ותקשורת של המשטרה וביקש להסיר עצמו מרשימת היועצים מטעמה של חברת "גולדפינגר תקשורת" המעניקה שירותים למשטרת ישראל.

"ראש חטיבת אוכלוסיה ותקשורת אישר את בקשתו והודה לו על תרומתו הרבה למשטרת ישראל במגוון הנושאים בהם עסק", נמסר מהמשטרה.

כזכור, תחת הכותרת "השתלחות יועץ התקשורת של המפכ"ל ודוברת המשטרה ביושב ראש הוועדה וחברי הכנסת", התכנסה לפני כשבועיים ועדת הפנים של הכנסת לדיון בעניינו של חורב, זאת לאחר שהוא פרסם פוסטים נגד ח"כים מהליכוד.

מבקר המשרד לביטחון פנים הציג בדיון את חוות דעתו, על פיה, חורב ששימש כיועץ חיצוני של המשטרה הפר את החוזה שנחתם עמו.

יו"ר הועדה ח"כ דודי אמסלם תקף את חורב בדיון ואמר כי "בדקתי את תהליך ההתקשרות של המפכ"ל עם חורב ומשהו כאן לא בסדר, המשטרה יצאה בהצעות מחיר לארבעה משרדים ולא במכרז פומבי. הנושא השני התמוה בעיניי הוא שהמשטרה יצאה במכרז סגור לשנה, קיבלה הצעת מחיר לשנה, בחרה את המשרד שלכאורה מעסיק את ליאור חורב בתקציב של 800 אלף שקלים ואחרי שנה נתנו לו ארכה לשלוש שנים".
ליאור חורב דודי אמסלם משטרת ישראל יועץ אסטרטגי עזיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד