כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חיים אמסלם פורש מהבית היהודי: "זכינו ליחס מתנשא"

יו"ר תנועת "עם שלם" וח"כ לשעבר מש"ס חיים אמסלם, הודיע כי הוא עוזב את 'הבית היהודי' אליה הצטרף לפני כשנתיים: "נתנו לנו להבין שאנחנו לא רצויים"

חיים אמסלם פורש מהבית היהודי: "זכינו ליחס מתנשא"



יו"ר תנועת "עם שלם" וח"כ לשעבר מש"ס חיים אמסלם, הודיע כי הוא עוזב את 'הבית היהודי' אליה הצטרף לפני כשנתיים. אמסלם הודיע כי בימים הקרובים יחליט לאן פניו.

"לפני כשנתיים", מסר אמסלם, "לאחר לבטים רבים שוכנענו על ידי חברים רבים מהציונות הדתית ליצטרף ל״בית היהודי״ כי מקומנו כחרדים ספרדים וציוניים מקומנו הוא ב״מפלגת הציונות הדתית״. באנו מתוך כוונה ל״החזיר עטרה ליושנה״ ולהחזיר את הספרדים למסלול ממנו הם סטו בשנים האחרונות. לחזור לדרך של ציונות, תורה ועבודה, שרות בצה״ל כערך קדוש, זהות יהודית, מתינות והכלת האחר, ושאר הערכים שנאבקנו עליהם במשך כל השנים.

"אכן נעשה מצידנו נסיון לקדם את הרעיונות של תנועתנו במסגרת ״הבית היהודי״ אך בשהות של שנתיים, נוכחנו לדעת כי האפשרות לפעול למען המטרות שלנו, היא רק במסגרת "מפלגה עצמאית". חשבתי בזמנו שנוכל אני ושכמותי, שלא צמחו בערוגות הציונות הדתית לראות בה מקומנו אולם נכזבה תוחלתנו, ולא נוכל להמשיך במסגרת הבית היהודי!

"זכינו ליחס מתנשא להתעלמות ולכתף קרה. לא זרקו אותנו אבל נתנו לנו להבין שאנחנו לא רצויים. בהתחלה לא האמנו אבל בסוף הבנו ואנחנו אכן נפרדים".

"לאור הנ״ל, מועצת תנועת "עם שלם" בימים הקרובים תתכנס, על מנת לקבל את החלטותיה", נמסר.
חיים אמסלם עם שלם הבית היהודי פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד