כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מונטג מאוכזב ומגיב: "חשבתי לקדש שם שמים, המפלגה לא החליטה"

לאחר שאמש הכריז אבוטבול על התמודדותו בפעם הרביעית, ותגובת גפני החריפה שיצאה בעקבות כך, מונטג משגר מסר חריף: "מצאתי עצמי במצב מורכב מצד אחד ממתין לתשובה מהמפלגה מצד שני אבוטבול אמר שבהעדר תגובה הוא יכריז על ריצתו"

מונטג עם אבוטבול. צילום: יעקב לדרמן
מונטג עם אבוטבול. צילום: יעקב לדרמן



מהלומות ב'דגל התורה': חבר מועצת העיר בית שמש משה מונטג משגר הבוקר מסר חריף לחבריו שבו הוא מאשים את מפלגתו בכך שהעובדה שהיא טרם קיבלה החלטה על זהות מועמדה לראשות העיר - גרמה לכך שראש העיר הנוכחי משה אבוטבול הודיע על ריצה נוספת לראשות העיר זאת למרות שהוא הביע תמיכה במועמדתו של מונטג.

את דבריו פותח מונטג: "ראשית אודה לכם שוב על הגיבוי והחיזוק שאתם נותנים לי, זה מה שנותן לי את הכח להמשיך בעשייה הברוכה למען הכלל", לטענתו, "בתקופה האחרונה היתה הצעה של ראש העיר משה אבוטבול לתמוך בי לראשות העיר. חשבתי שבכך נוכל לקדש שם שמים ולהיבחר לראשות העיר כמעט ללא בחירות. כולנו התגייסנו למערכה אך לצערי הרב המפלגה עדיין לא קיבלה החלטה".

עוד הוסיף כי "מצאתי עצמי במצב מורכב מצד אחד ממתין לתשובה מהמפלגה מצד שני מתחילת הדרך אבוטבול אמר שבהעדר תגובה הוא יכריז על ריצתו לראשות. אתמול הודיע לי ראש העיר על החלטתו,
אמרתי לו שיעשה כהבנתו. אני נאמן למפלגת דגל התורה ואעשה מה שיורו לי גדולי ישראל שליט"א".

לסיום כתב כי "כיוון שהבחירות בעוד כמעט שנה ולאור בקשת הרב גפני להתחיל להתעסק בפוליטיקה רק לאחר חג הפסח, בתקופה הקרובה נעסוק בעזהי"ת בהמשך העשייה הגדולה למען העיר ולמען כלל ישראל".



גפני עם מונטג וגרינברג בבר מצוה לנכדו (באדיבות המצלם)צילום: גפני עם מונטג וגרינברג בבר מצוה לנכדו (באדיבות המצלם)
גפני עם מונטג וגרינברג בבר מצוה לנכדו (באדיבות המצלם)


על משבצת מועמד 'דגל התורה' לראשות העיר בית שמש ניצבים שניים, מונטג המשמש בתפקיד יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה ומי שנחשב למקימי העיר, מולו ניצב שמוליק גרינברג סגן ראש העיר וממונה על תיק התחבורה.

כפי שכתב מונטג, אבוטבול התבטא כי הוא תומך במועמדותו של מונטג וכי באם הוא ישמש כמועמד 'דגל התורה' לראשות העיר הרי שהוא לא יציג את מועמדותו, אולם כאמור, ב'דגל התורה' בהובלת יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לא הזדרזו לתמוך במונטג ובכך גרמו שאבוטבול הודיע רשמית על מועמדתו לראשות העיר.

אמש פרסמה לשכתו של גפני הודעה חריפה נגד אבוטבול: "לאחר 3 קדנציות שדגל התורה תמכה במשה אבוטבול לראשות העיר, הוא ניסה לגרום לסכסוך בתוך דגל התורה ולהחליט עבורה מי יהיה מועמדה לראשות העיר. "דגל התורה" לא תסכים למהלך הזוי כזה שגורם מחוץ למפלגה יחליט עבורה מי יהיה המועמד שלה. "דגל התורה" תקבל החלטה בנושא רק בהחלטתם ובאישורם של גדולי התורה".
משה מונטג הבחירות המוניציפליות 2018 בית שמש משה אבוטבול דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד