ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

'המודיע' חושף: שרי 'הליכוד' נזפו בכץ הלועג

קרה או לא קרה? 'המודיע' תוקף הבוקר בחריפות את שר העבודה כץ בגין התרברבותו אתמול בכלי התקשורת על כוונתו להמשיך להעסיק יהודים בעבודות הרכבת בשבת ומספר כי שרי הליכוד נזפו אתמול בעמיתם למפלגה והוא נאלץ להתנצל

חיים כץ. צילום: פלאש 90
חיים כץ. צילום: פלאש 90



ליצמן נגד כץ: המאבק על קדושת השבת. עיתון 'המודיע' תוקף הבוקר בחריפות את שר העבודה והרווחה חיים כץ וחושף כי הוא ננזף על ידי חבריו השרים בישיבת שרי הליכוד שהתקיימה אתמול (ראשון), זאת בעקבות התרברבותו בכלי התקשורת על השר יעקב ליצמן ועל כוונתו להמשיך להעניק היתרי עבודה ליהודים בשבת.

"המשך התעתוע השיטתי", כתב 'המודיע' על כץ, "העלה תרעומת קשה עד מאוד במפלגות החרדיות, ובסיעת הליכוד הבינו כי הם עלולים לאבד את הקואליציה ואת הממשלה. כי על כן, בישיבת שרי הליכוד שקדמה לישיבת הממשלה אתמול, נזפו שרי הליכוד בעמיתם והוא מיהר להתנצל ולחזור בו מדבריו. אולם, כצעד של מחאה והתרעה, הדיר אתמול שר הבריאות רגליו מישיבת הממשלה ולא השתתף בה".

כותב לכן כתב 'המודיע' כי "בדיון דחוף שדרש אתמול שר הבריאות הרב יעקב ליצמן בפורום ראשי המפלגות שהתכנס לאחר ישיבת הממשלה, סוכם כי ביום רביעי השבוע, יתקיים דיון בין ראש הממשלה, שר העבודה וראשי המפלגות החרדיות, להחשת חיקוק חוקי השבת. ראשי הקואליציה הבינו כי אין מנוס מהסדרת פריצת סכרי השבת ולא ניתן עוד לדחות זאת ולתעתע בנציגות החרדית".

על כץ נכתב כך: "אתמול בבוקר, יצא שר העבודה והרווחה חיים כץ בהצהרות בתקשורת, כי העבודות ברכבת ישראל בשבת תימשכנה. הוא גם לעג לשר הבריאות על שדיבר רק על העבודות בדימונה ולא ידע בכלל שגם ברכבת תל אביב מתקיימות עבודות בשבת. הדברים השתמעו כהתרסה ופגיעה וגרוע יותר: כנסיגה מכל הסיכומים וההצהרות, וחזרה על דרך התעתועים שבה הלכו ראשי השלטון מול הנציגות החרדית בכל החודשים האחרונים, שעה שהבטיחו וחזרו בהם, הבטיחו ולא קיימו".

לטענת הביטאון הגוראי, "לאחר ישיבת הממשלה, השתתף שר הבריאות הרב ליצמן בישיבת ראשי הקואליציה, והעלה במלוא חומרת הענין את סוגיות השבת, כשהוא מבהיר כי בלי חיקוק מהיר שיסכור את הפרצות ויחזיר את מצב הסטטוס קוו לקדמותו – לא יהיו עוד חברי הסיעות החרדיות בקואליציה".

העיתון מתייחס לחקירות ראש הממשלה: "ישיבת ראשי הקואליציה היתה אתמול קצרה מהרגיל, שכן ראש הממשלה נתניהו היה לקראת חקירתו המשטרתית השישית שנועדה לאתמול. על כל פנים, בישיבה סוכם כי ביום רביעי יתקיים דיון משותף בו ישתתפו ראש הממשלה נתניהו, ועמו השר יריב לוין המתאם מטעמו את המגעים בנושא השבת; שר העבודה והרווחה חיים כץ; וראשי המפלגות החרדיות: שר הבריאות, שר הפנים ויו"ר ועדת הכספים, כדי לקשור את כל הקצוות ולהביא לחיקוק בזק של חוקי השבת, כדרישת המפלגות החרדיות"
חיים כץ יעקב ליצמן המודיע משבר השבת עבודות הרכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד