י"ט אייר התשפ"ד
27.05.2024

לא רק 'הפלג' • לפיד מאיים: נצא לרחובות

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד אומר כי אם יוגש כתב אישום נגד רה"מ נתניהו והוא לא יתפטר - הרי שהוא יוציא את מצביעיו לרחובות • "יש סכנה לדמוקרטיה. אם אנחנו נרגיש שממשיכה ההתקפה על הדמוקרטיה אנחנו גם נצא לרחובות",ף אמר לפיד

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד אמר היום בישיבת סיעתו כי אם יוגש כתב אישום נגד רה"מ בנימין נתניהו והוא לא יתפטר - הרי שהוא יוציא את מצביעיו לרחובות, "יש סכנה לדמוקרטיה. יש לנו פה כלים בכנסת. יש עתיד, אם אנחנו נרגיש שממשיכה ההתקפה על הדמוקרטיה אנחנו גם נצא לרחובות".

לדבריו, "אני אמרתי כבר בעבר אם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה ואנחנו רואים שזה מתקרב והוא לא יתפטר מיד אנחנו נצא לרחובות עד שהוא יתפטר".

לפיד המשיך לתקוף: "אתמול ראש הממשלה לא מצא לנכון לקום ולגנות את כל ההתקפות על נשיא המדינה. יש תמונות שלו עם כאפייה וקוראים לו נאצי. מירי רגב, דוד ביטן ואורן חזן אומרים דברים על הנשיא שהשפה לא יכולה לסבול וראש הממשלה שותק כמו דג כאילו זה לא עניינו. יש בשלוש ישיבת סיעה לליכוד וזה כבר אחרי הזמן, אבל שלפחות יעמוד בשלוש ויקרא אותם לסדר. שיגלה בשם אלוהים מנהיגות, יגיד למירי רגב, יגיד לדוד ביטן, תחזרו בכם פה מיד מול כולם, פומבית".

עוד הוסיף: "מה זה צריך להיות? איך יכול להיות שככה מתנהגת ממשלה. שככה מתנהגת קואליציה. ממתי שברו את כל הכלים. מתי הוחלט שאין יותר ממלכתיות ושראש ממשלת החמוצים הוא זה שמוביל את זה".

"הנשיא להבדיל מראש הממשלה בהחלט גילה מנהיגות ביממה האחרונה. אני דיברתי איתו קודם ואמרתי לו שהוא מגדלור של מוסריות וממלכתיות במדינה שאיבדה כל רסן. מפני שאנחנו כבר עומדים ומוקירים תודה על כל זה שמישהו מתנהג בהתאם לתפקיד שלו כי אף אחד אחר לא לוקח אחריות במדינה הזאת. צריך לדעת לפני שנכניס את עצמנו לפאניקה זה מיעוט בעם. חובבי הכאפיות וסמלי הנאצים והדיבורים מן הסוג הזה הם מיעוט בעם. עדיף שראש ממשלת ישראל לא יחליט שהוא חלק מהמיעוט הזה. כי כל פעם נדמה לנו שהגענו לתחתית ואז אנחנו מגיעים עוד יותר למטה", אמר לסיום.
יאיר לפיד הפגנות בנימין נתניהו כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד