י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מדוע צעד עסקן העצורים לביתו ללא נעליים

איש שכולו חסד. בשעת לילה מאוחרת הוא נצפה צועד לביתו במאה שערים כשהוא ללא נעליים לרגליו • הסיפור והתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים'

מדוע צעד עסקן העצורים לביתו ללא נעליים



המסירות של העסקן: הרב שמעון שישא עסקן העצורים מירושלים שמטפל בכל העצורים בהפגנות ומשמש להם לעיתים כמעט כמו עורך דין מול המשטרה ובית המשפט צעד הלילה לביתו במאה שערים ללא נעליים.

המקרה אירע לאחר שהיום נעצרו כמה אברכים בההפגנה ליד לשכת הגיוס ברחוב רש"י בירושלים כאשר אחד מהם נעצר שנעליו נשארו במקום ההפגנה.

העסקן הרב שמעון שישא, הוזעק והגיע לבקרם. לאחר שהבחין כי אחד מהם הולך יחף, חלץ את נעליו הפרטיות - ונתן אותם לעציר. איך חוזרים הביתה? היה מי שדאג לתעד זאת והעביר ל'בחדרי חרדים'.

לא מעט עסקנים פועלים במרווח שבין הקהילה החרדית לרשויות המשטרה, אך אצל מעטים מהם ניתן לראות מסירות בולטת לעין, למרות שסביר להניח קיימת אצל מרביתם.

גם בעדה החרדית ישנם עסקנים האחראים על הקשר עם הרשויות ומתפקידם למנוע בעיות וחיכוכים, וכאשר אלה מופיעים - לפתור אותם במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

הרב שמעון שישא, חסיד תולדות אהרן, עוסק בשנים האחרונות כ'עסקן' שהוכיח לא אחת את הצדקת התואר, עד כדי כך שלפני כשנה השופט שמואל הרבסט מבית השלום בירושלים ביקש לציין ולהודות "לרב שישא על פועלו כ'קצין בית המשפט'", הגדרת מעמד של נציג רשמי שמייצג בבתי המשפט.

כאמור וכפי שניתן לראות בתיעוד, בשעת לילה לאחר שסיים לטפל בכל העצורים נצפה שישא צועד לביתו ללא נעליים.









שמעון שישא עסקן עצורים מגרש הרוסים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד