ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קמפוס ברושים - ללמוד את תחום הנטורופתיה

נטורופתיה היא שיטת ריפוי אלטרנטיבית. מטרתה של הנטורופתיה לרפא וגם למנוע מחלות באמצעות עידוד של מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף, כמו כן, מטרתה לעצב את איכות החיים לבריאים יותר כשכל זה מתבסס על תזונה, צמחים, שמנים ופעילות גופנית. אז היכן לומדים את התחום הנפלא הזה שיש לו היום ביקוש יותר מתמיד?

קמפוס ברושים - ללמוד את תחום הנטורופתיה
לא לגעת



בקמפוס ברושים תמצאו את הסגל מורים ואיכות לימודים גבוהה בכל מה שקשור לרפואה משלימה ונטורופתיה בפרט. כל צוות ההוראה בברושים מורכב ממורים מוסמכים, מטפלים וקלינאים שעוסקים בתחום הרפואה המשלימה מעל עשור. תכנית הלימודים בקמפוס ברושים משלבת מסרות רבות מהרפואה הנטורופתית העתיקה יחד עם התפתחות ומחקרים מודרניים של רפואה שקשורה לתזונה, גוף ונפש.

תכנית הלימודים בקמפוס ברושים

תכנית הלימודים של קמפוס ברושים מוכרת על ידי האיגוד הישראלי לנטורופתיה. תכנית הלימודים בקמפוס כוללת שנתיים שבהם נחשפים למגוון שלם של צמחי מרפא, ובשנה אחת, על כל סטודנט לבחור את מקצוע המגע המשלים שהוא מעוניין בו: רפלקסולוגיה, עיסוי, שיאצו וטווינה. בתוכנית הלימודים משלבים לימודי רפואה שהם מערביים וזאת על מנת שבחוץ תהייה אפשרות לעבוד לצד רופאים קונבנציונליים, מטפלים וחוקרים מהרפואה הקונבנציונלית.

בד בבד ללמידה שהיא עיונית ומכילה הרצאות וחוברות לימוד, נחשף כל סטודנט לתהליך מאוד אישי שמצמיח בו הרבה אחראיות ומודעות עצמית גבוהה. מודעות עצמית בתחום התזונה התנועה וגם התודעה. יש דגש רב בלימודים על עבודה אישית וזאת כהכנה מושלמת ומקיפה לקראת קריירה טיפולית מיד בתום הלימודים.

קמפוס ברושים - התנדבות וסביבה

אחד הערכים עליו מתבסס הקמפוס הוא התרומה לחברה ומתן לסביבה. כל סטודנט נוהג להתנדב לקהילה ולהעניק טיפולים בתחום הרפואה המשלימה למגוון של אוכלוסיות נזקקות ושיקומיות. מלבד המסר הפילנטרופי החזק שזה מעביר, שחשוב בתחום הרפואה, זה גם מקנה לסטודנטים הרבה פרקטיקה וניסיון מעשי בשטח.

ישנה אפשרות ללמידה מתוקשבת בקמפוס ברושים?

קיימת אפשרות כזו, וזאת ניתן להשיג על ידי קורסים שונים שמועברים ברשת האינטרנט לחסכון ולגמישות בזמן. חשוב לציין שיש הרבה קורסים שמחייבים נוכחות של הסטודנט בשיעור וזאת על מנת להתבונן, לחוש ולהשתתף במחקרים וניסויים וכו'. הקמפוס עצמו הוא חלק מאוניברסיטת תל אביב, הוא ממוקם במקום ירוק ופתוח ואווירת הלימודים מאוד נעימה, ביתית וייחודית.

עם אלו מקצועות ניתן לצאת לאחר הלימודים בקמפוס ברושים?

כל בוגר תכנית הלימודים של קמפוס ברושים יוכל לצאת עם תעודה של מטפל בצמחי באך, צמחי מרפא במגע, מטפל בארומתרפיה ועוד.
קמפוס ברושים צמחי באך ארומתרפיה לימודי מקצוע כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד