כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

החמרה משמעותית במצבו של הגראי"ל שהועבר לטיפול נמרץ

בשעות האחרונות חלה החמרה משמעותית במצב בריאותו של ראש הישיבה שהועבר הבוקר למחלקת טיפול נמרץ • בהוראת גדולי ישראל, נקראים כל בני הישיבות והכוללים וילדי התתי"ם להפסיק כעת מלימודם ולומר פרקי תהילים לרפואת ראש הישיבה הישיש

הגראיל שטיינמן בחג הסוכות האחרון
הגראיל שטיינמן בחג הסוכות האחרון



לקיים בנו חכמי ישראל: בשעות האחרונות חלה החמרה משמעותית במצב בריאותו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן.

לדברי פרופסור מוטי רביד מנהלו הרפואי של ביה"ח מעיני הישועה, הכליות של ראש הישיבה אינן פועלות באופן תקין, הדבר גורם לחוסר איזון בתפקוד כל מערכות הגוף.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', הבוקר נמסר מבית הגראי"ל כי "עקב עליה בחום גופו החליטו הרופאים בבית החולים להעביר את ראש הישיבה לטיפול ביחידה לטיפול נמרץ". בשעה האחרונה כאמור, חלה החמרה משמעותית.

כזכור, ראש הישיבה אושפז בתחילת השבוע במחלקה רגילה עקב טיפול רפואי שנקבע מראש.

ההחמרה במצבו של הגראי"ל היא בצל פטירת בתו הרבנית רחל דבורה ברלין ע"ה, ול'בחדרי חרדים' נודע כי בעצת הרופאים לא סיפרו עדיין לראש הישיבה על פטירתה.

עפ"י הוראותיהם של הגר"ח קניבסקי, ראש ישיבת פוניבז' הגר"ג אדלשטיין, ונשיא מועצת החכמים ראש הישיבה חכם שלום כהן, נקראים כל בני הישיבות והכוללים וילדי התתי"ם להפסיק כעת מלימודם ולהגיד פרק תהילים לרפואתו המהירה והשלמה של מרן ראש הישיבה רבי אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא.

הגר"ג אדלשטיין אמר קודם בשיעורו, "מה שלומדים עכשיו יהיה לרפואת ולזכות רבי אהרון יהודה לייב בן פיגא גיטל". בהוראת הגר"ג, בהיכל ישיבת פוניבז' נאמרים כעת פרקי תהילים, וכך נוהגים בכל הישיבות.

בהוראת רבני הישיבה בישיבת סלבודקה התקיימה תפילת רבים בהשתתפות ראשי הישיבה הגר"ד לנדו ומרן הגרמ"ה הירש ומאות תלמידו ואברכי הישיבה.

רה"מ בנימין נתניהו נתניהו התקשר אל יו"ר מפלגת דגל התורה ח"כ משה גפני, והתעניין בשלומו של הרב שטיינמן. נתניהו אמר, כי עם ישראל כולו מתפלל ומייחל להחלמתו המהירה והשלמה.

הגרי"ג אדלשטיין בתפילה בישיבת פוניבז'



הרב שטיינמן תפילות החמרה טיפול נמרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד