ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

דאעש קורא לרצוח את בנו בן ה-11 של טראמפ - פרסם את הכתובת

דאעש ממשיך לאיים על יעדים ואישים שונים בעולם. הפעם, זהו דווקא ילד קטן ותמים שהוא במקרה בנו של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ • תומכי ארגון המדינה האסלאמית פרסמו אתמול קריאה לרצוח את הילד שכללה פרטים על מקום לימודיו

בארון לצד אביו הנשיא. צילום: רויטרס
בארון לצד אביו הנשיא. צילום: רויטרס



דאעש פרסם את כתובת בית הספר של בנו של הנשיא טראמפ וקרא לרצוח אותו.

תומכי דאעש בעולם פרסמו בחשבון 'טלגרם' ידוע, את שמו וכתובתו של בית הספר בו מתחנך בארון טראמפ, בנו בן ה-11 של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ וקראו לתומכי ארגון הטרור להתנקש בחייו. כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב.

ההודעה נשלחה אתמול (שלישי) באפליקציית 'טלגרם' על ידי תומך דאעש, ובה קריאה להתנקשות בחייו של בארון טראמפ. בהודעה צוין שם בית הספר בו לומד בארון, כולל מפת גוגל המציינת את מיקומו. וכן פרטים אישיים נוספים על בנו של הנשיא.

תומכי דאעש צרפו "האשטאג" מיוחד שבו כתוב "מטפלים בבנו של הפרד של אמריקה".

משתמש 'טלגרם' אנונימי בשם "דאק אל-מונפייקין", כתב בערבית "בארון טראמפ הולך לבית הספר הזה בוושינגטון" ומתחת לכיתוב פרסם הגולש צילום של בארון בן ה-11, וקרא להפיץ את הקריאה לרצח. כמה ערוצים שמזוהים עם דאעש ב'טלגרם', שיתפו את ההודעה בתפוצה רחבה בכל חשבון אפשרי.

לא אחת פורסם כי דאעש וארגוני טרור נוספים עושים שימוש באפליקציית 'טלגרם' כדי להעביר מסרים, זאת בשל האופציה הקיימת בה - מחיקה אוטומטית של הודעה אחרי 30 שניות מפרסומה.

בחודש שעבר גילה מנכ"ל 'טלגרם' פבל דוברוב, כי במהלך חודש אוקטובר, נמחקו מעלה 8,500 חשבונות טלגרם אשר נעשה בהם שימוש בטרור והסתה לאלימות.

בארון טראמפ אינו הקורבן היחיד לאיומים מצד תומכי המדינה האסלאמית, הקבוצה הרצחנית קראה להתנקש בחייו של האפיפיור פרנסיס בשבוע שעבר.

דאעש החל לאבד שטחים גדולים במזרח התיכון במהלך השנה האחרונה. ומומחי טרור אמריקאיים אומרים כי הקבוצה נוקטת בקריאות ציבוריות לפיגועי טרור מאחר וזה הנשק היחיד שנשאר להם.
בארון טראמפ דונלד טראמפ דאעש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד