כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תקיפה חמורה במרפאה: הואשם האח בן ה-68 מביתר שתקף ילד

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שבוע לאחר מעצרו, הוגש כתב אישום נגד בן 68 שביצע מעשים חמורים בילד בן 11 בקופת חולים בביתר עלית • על פי כתב האישום, הנאשם ביקש מהילד לעלות למיטת הטיפולים במרפאה ושם - למרות שהילד התלונן ואמר לנאשם שהוא מכאיב לו - ביצע בו את המעשים החמורים

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90 צילום: הדס פרוש, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שבוע לאחר מעצרו, הוגש כתב אישום נגד בן 68 שביצע מעשים חמורים בילד בן 11 בקופת חולים בביתר עלית.

במהלך חול המועד סוכות, ילד בן 11 הגיע לבדו לקופת חולים בביתר עילית על מנת שיחליפו לו תחבושת. אח מוסמך בן 68 קיבל אותו והחליף את מה שהתבקש. אלא שמה שקרה לאחר מכן, הוא איום ונורא.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד מכיל אזולאי, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אח מוסמך עם ותק של 23 שנים, העובד בקופה בביתר מזה 7 שנים.

על פי כתב האישום, לאחר שהחליף לילד את התחבושת, ביקש ממנו לעלות למיטת הטיפולים במרפאה ואמר לו "בוא רגע אני צריך לבדוק משהו ביד". הילד שלא הבין מה רצונו, שאל מה הוא צריך לבדוק והאח ענה לו "לטובתך אני צריך לבדוק".

הילד נשכב על המיטה, האח סגר את דלת החדר והווילון שסביב המיטה, ואז החל לתקוף אותו בניגוד לחוק ובניגוד להלכה. מיד לאחר מכן שאל את הילד "אתה מרגיש יותר טוב?". הילד שאל שוב, מה הוא רוצה ממנו, אך האח ענה "אמרתי לך, זה לטובתך, זה יעזור לך". הילד לא נואש ואמר שזה כואב לו אך הוא המשיך במעשיו תוך שהוא אומר לילד "זה עוזר לך, נעים לך".

תוך כדי ביצוע המעשים החמורים, נשמעו מספר פעמים דפיקות בדלת, האח יצא מהווילון וטיפל במה שהתבקש וחזר לסורו, כך מספר פעמים, תוך שהוא אומר לילד לא לצאת מהמיטה.

בשלב מסוים אמר הנאשם לילד "הצלחתי" והורה לו לשוב למרפאה בהמשך. טרם עזיבתו של הילד, האח בן ה-68, הורה לילד שלא לספר על מה שקרה ואמר לו "שישאר בינינו".

כפי שדווח ב'בחדרי', בשבוע שעבר הוא נעצר על ידי משטרת מחוז ש"י ובחקירתו הראשונית הודה החשוד בביצוע המעשים ומעצרו הוארך. היום, עם הגשת כתב האישום הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים ביתר עילית אח מרפאה תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד