ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בצל המצב הקשה: מאות ליוו את הרבנית ברלין ע"ה

מאות ובראשם גדולי ישראל ליוו הבוקר למנוחות את הרבנית מרת רחל דבורה ברלין ע"ה, בתו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן המאושפז במצב קשה בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק • לאחר ההספדים נאמרו פרקי תהילים לרפואת אביה הגראי"ל • תיעוד

בצל המצב הקשה: מאות ליוו את הרבנית ברלין ע"ה

,

מאות ובראשם גדולי ישראל ליוו הבוקר למנוחות את הרבנית מרת רחל דבורה ברלין ע"ה, בתו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן המאושפז במצב קשה בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק.

מסע ההלוויה יצא מביתה ברחוב רשב"ם לעבר היכל הישיבה 'גאון יעקב' ברחוב נחמיה בעיר, שם הספידוה בעלה ראש הישיבה הגאון רבי זאב ברלין, שקונן מרות על פטירתה והאריך בהספדו על היותה אשה גדולה.

הגאון רבי נתן זוכבסקי מראשי הישיבה הספיד ואמר: "עלה המוות בחלונינו לקחו אותה בפתע פתאום ויש בזה מעלה עבורה שלא נגרם על ידה הפרעה בסדרי הישיבה ולתורת בעלה הגדול. הנפטרת היתה מיוחדת בצניעות ובמעשים טובים היתה מופלאה בכיבוד אביה הגדול שליט"א. ובזמן האחרון שהתחילו לבנות את הישיבה הקדושה היה אצלה שמחה גדולה שיוכלו לראות מביתה את בניין הישיבה שזו היתה מטרתה להיות לעזר לישיבה באמונה".

המשגיח הגאון הצדיק רבי חזקיהו מישקובסקי אמר בהספדו כי "חרף מעלתה בהיותה בת גדולים ואשת חבר, הייתה מיוחדת בפשטותה ובאצילות רוחה מתוך הסתר והצנע. היא זכתה לראות את מרן ראש הישיבה שליט"א בכפר סבא שם ראו דברים שלא ראו בשנים אחרונות".

לאחר ההספדים נאמרו פרקי תהילים לרפואת אביה הגדול רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא.

הרבנית ע"ה נטמנה בבית החיים פוניבז'. ,

,



















































































,
הרבנית ברלין הלוויה הרב שטיינמן גאון יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד