י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ריינאייר בשבוע מבצעים: כרטיס לכיוון אחד בינואר החל מ-5 יורו

החברה מציעה 100 מושבים בטיסות במחירים מוזלים עד יום שישי • המבצע מהווה מהלך שיווקי לשיפור תדמיתה של החברה, שספגה באחרונה ביקורת על ביטול של יותר מ-20 אלף טיסות

מטוס ריינאייר. צילום: pixabay
מטוס ריינאייר. צילום: pixabay



חברת הלואוקוסט האירית ריינאייר יצאה בשבוע מבצעים לקראת הבלאקפריידיי, במחירי רצפה שמתחילים ב-4.99 יורו לכרטיס לכיוון אחד לטיסות בינואר בלבד. המחיר לא כולל כבודה, מזון ושתיה או בחירת מושב.

במסגרת המבצע, שיימשך עד יום שישי הקרוב, מציעה ריינאייר 100 אלף מושבים במחירים מוזלים אלו. על מנת למצוא את אלו שרלוונטיים לישראלים, יש להיכנס לאתר, להחליף במנוע החיפוש של הדילים את נקודת המוצא לתל אביב ולראות איזה יעדים ואילו מחירים מציעה החברה. כך למשל, הבוקר מצאנו טיסה לכיוון אחד לקרקוב בפולין, לבאדן באדן בגרמניה, למילאנו באיטליה ולבורגס ב-29 יורו לכיוון. לפאפוס נמצאה טיסה ב-10 יורו לכיוון אחד.

המבצע העולמי מהווה מהלך שיווקי לשיפור תדמיתה של החברה, שספגה בחודשיים האחרונים ביקורת רחבה על ביטול של יותר מ-20 אלף טיסות, וכתוצאה מכך ביטול של 315 אלף כרטיסי טיסה. זאת, בעקבות מחסור בטייסים ובלבול שנוצר בשיבוץ החופשות שלהם. המבצע הנוכחי אינו הראשון שריינאייר מציעה כדי להשיב את לקוחותיה. בסוף ספטמבר הציעה החברה מיליון כרטיסים במחיר של 9.99 ליש"ט לכיוון לטיסות בין אוקטובר לפברואר.
ריינאייר לואוקוסט בלאק פריידיי כרטיס טיסה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד