י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: התברר שהפקח דרס את החרדים והם זוכו

צפו: חרדים העיפו פקח חניה מהקטנוע שלו. תיעוד שנחשף במשפט גילה מה באמת קרה שם

הבחורים שזוכו. צילום: ש.קי
הבחורים שזוכו. צילום: ש.קי



פקח גוי דרס חרדים בלונדון ודפק להם את הקסדה בראש, החרדים לא נשארו חייבים, העיפו אותו מהקטנוע שלו והחזיקו אותו עד שהגיעו שוטרים.

המקרה אירע בתחילת השנה, ולפני שבוע התקיים דיון בעניין, כשאחד מהנאשמים החרדים זוכה לגמרי מהכאת הפקח.

גם היום התקיים דיון בבית המשפט בלונדון, ובו הדיון על הפקח תנועה שנתן דו"ח לקבוצת חרדים, לטענת הפקח החרדים תקפו אותו עקב הדו"ח שקיבלו, התביעה טענה שהחרדים תקפו את הפקח עם אגרופים וישבו עליו עד שהגיעו שוטרים למקום.

ארבעת החרדים מרדכי פרידמן בן 32, אשר פרידמן. בן 30, בנימין בייגל בן 25, ויעקב נאוואגרוצקי בן 26, הם אלו שהואשמו בכך שתקפו את הפקח מרווין פונד, בן ה-32, בתחילת השנה.

בדיון לפני שבוע בבית משפט השלום בסטרטפורד, התובע דמי אוגרטי אמר כי מר פונד היה מוקף בכ-20 איש, לאחר שהשאיר דו"ח חניה לרכב מסוג לקסוס.

על פי כתב האישום, הם נתנו לו אגרופים והצמידו אותו לרצפה, לאחר ששני האחים חסמו אותו מלעזוב את המקום. כשהגיעו שוטרים למקום, טענו ארבעתם, כי הפקח ניסה לדרוס את אחד מהם.

בתביעה נכתב, כי הפקח ניסה לעזוב את המקום והוא הוקף בקבוצה של אנשים שאיימו עליו, עד שבשלב מסוים אחד מהם משך אותו מהקטנוע שלו והפיל אותו.

התובע אמר שאשר פרידמן ישב על מר פונד, שהיה על הרצפה וחבט בו, ובשלב מסוים ארבעת הגברים היו סביבו והיכו אותו.

הפקח עצמו נעצר על ידי השוטרים, מאחר שהחרדים טענו שהוא דרס אותם בכוונה, אבל לאחר צפייה בסרטונים, בהם נראו החרדים מכים ומפילים את הפקח, הוא שוחרר והוגש כתב אישום נגד ארבעת החרדים המכים.



הסיפור פורסם לראשונה ב'דיילי מייל' בצורה מעוותת והביא רק את תגובת הפקח, לאחר ש'בחדרי חרדים' פרסם את המקרה כפי שדווח בדיילי מייל, חרדי תושב לונדון פנה ל'בחדרי חרדים' והציג את גרסתו: "הנאשמים חברים שלי, וזה לא נכון מה ש'הדיילי מייל' פרסם.

עורך הדין שלהם טען בדיון כי הם לא תקפו את הפקח. הסיפור החל בכך שהחרדים התלוננו על הדו"ח שקיבלו ושלטענתם הוא ניתן בצורה לא חוקית. הפקח כעס וכנראה נבהל מהקבוצה החרדית הגדולה, מאחר והרבה חרדים עובדים באזור הזה, אז בניסיון לברוח מהמקום הוא דרס את אחד החרדים כפי שזה נראה בסרטון, ותקף עם הקסדה שלו את אחד החרדים שנכחו במקום".

לטענתו "זו הסיבה שהם הפילו אותו והחזיקו אותו עד שהגיעה המשטרה".

כאמור שלושת הנאשמים זוכו לגמרי מאשמת תקיפה, אחד מהנאשמים אשר פרידמן שוחרר וקיבל על תנאי ל- 12 חודשים, וקנס של כמה מאות פאונד, בכך הסתיימה הסאגה המוזרה שבה חרדים תוקפים פקח בלונדון לאחר שדרס אותם.
לונדון פקח תקיפה בית המשפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד