י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הותר לפרסום: אב חרדי חשוד בתקיפת ילדיו לאורך שנים - האם וילדיה התלוננו

הילדים ואמם התלוננו, האב החרדי נעצר בחשד לעבירות קשות שביצע בילדיו ומעצרו הוארך. היום התיר בית המשפט לפרסם את דבר מעצרו ואת החשדות נגדו

החשוד הבוקר בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
החשוד הבוקר בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: הילדים ואמם התלוננו, האב נעצר בחשד לעבירות קשות שביצע בילדיו ומעצרו הוארך. היום (חמישי) שבוע וחצי לאחר מעצרו, בית המשפט התיר לפרסם.

לפני מספר שבועות פתחה המשטרה בחקירה סמויה בחשד לעבירות אלימות ועבירות חמורות נוספות, בעקבות דיווח שהתקבל ממחלקת הרווחה בירושלים. החוקרים גבו עדויות מכלל בני המשפחה בהם אימם של הילדים, שעל פי החשד, נפלו קורבן למעשיו של האב.

מהחקירה עולה מסכת התעללות נפשית ופיזית קשה מאוד בשניים מילדיו של החשוד, שהינם כיום בני 18, שבוצעו בהם באופן תדיר במקומות שונים, בביתם וברכבו של האב ונמשכה לאורך שנים ועד הגיעם לגיל 7, עת שהאם נפרדה מהחשוד.

עם מעבר לחקירה גלויה, עצרו השוטרים את החשוד ביום ראשון שעבר ומעצרו הוארך מעת לעת על ידי בית המשפט. חקירת המשטרה לוותה מראשיתה על ידי הפרקליטות וגורמי הרווחה המלווים את בני המשפחה. במסגרת החקירה נבדק גם חשד כי ישנם ילדים נוספים נפגעו מאביהם.

היום, הובא החשוד פעם נוספת בפני בית המשפט אשר האריך מעצרו עד ליום שלישי הבא וכן הסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על החקירה.

במשטרה ציינו כי מדובר בחקירה מורכבת ורגישה שהצריכה ביצוע מגוון נרחב של פעולות חקירה מורכבות על מנת לחשוף את מעשיו של החשוד לצד גביית עדויות מילדיו שגוללו מעשים קשים מנשוא אשר, עפ"י החשד, מיוחסים לחשוד. "אב שפוגע פגיעות כה קשות בילדיו הקטנים, הם מהמקרים הקשים שמצריכים ביצוע פעולות מאומצות וכל זאת על מנת לחשוף מחד את העבירות ומנגד ללוות ולסייע לבני המשפחה, קורבנות העבירה" נמסר.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים אב חרדי תקיפה ובערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד