י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הדרך לפרנסה עוברת באולמי קונטיננטל

באולמי קונטיננטל בבני-ברק - הופעל לראשונה יריד לימודים ותעסוקה לנשים חרדיות • כאלף נשים ביקרו בו ולמדו מכלי ראשון על אפיקי פרנסה • קרוב גם יריד לגברים

הדרך לפרנסה עוברת באולמי קונטיננטל

ביום שלישי האחרון נצפו מאות נשים כשהן עושות את דרכן לכיוון אולמי קונטינטל הבני-ברקי. לכולן הייתה מטרה משותפת: למצוא לעצמן אפיק ללימודים.

אין זה סוד כי נשים רבות מבקשות לצאת לעבוד: אם אחרי שנים של ישיבה בבית על תקן של 'עקרת בית' וגידול ילדים ואם אחרי לימודי מסלול הוראה, שלא הניבו בסופם את המשרה המיוחלת.

ביריד השתתפו כ-20 בתי ספר ומכללות ללימודי מקצוע, כל אחד מהם הקים לעצמו דוכן מושקע, תוך הצגת האופציות העומדות בפני המתעניינות במסלול לימודים מתאים.

בין לבין, נערכו גם סדנאות מרתקות אותן הציגו המכללות השונות, וזכו להתעניינות מוגברת.

את יוסי גולדברגר, יוזם היריד, יוצא לי לפגוש במסגרת 'כובעו' הנוסף כעוזרו של ח"כ מיכאל בן ארי. באחד מהמפגשים הללו סיפר לי על חלומו: לסייע לציבור החרדי במציאת מקום עבודה, שאיפה שתחילתה חייבת לעבור דרך מסלול לימודים מתאים.

שבועות חלפו, והוא הפך את חלומו למציאות בשטח. בשיחה עמו הוא מספר על הצלחת היריד, אותו יזם, ועל כך שנשים רבות ציינו כי זוהי הזדמנות עבורם להכיר מקרוב את המכללות ולשמוע מכלי ראשון את המעלות שבכל מקצוע, מה שבסופו של יום יגרום לעוד כמה בתים בישראל להתפרנס בכבוד.

בקרוב, אגב, הוא מתכנן יריד נוסף והפעם לגברים.





























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד