י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נמאס לכם מאקספלורר 9? כך תחזירו את אקספלורר 8

מפתה להציע שאם אתם לא אוהבים את אקספלורר, כדאי לכם לנסות דפדפן אחר, כמו פיירפוקס או כרום. אך אם אתם בסך הכל מתגעגעים לאקספלורר 8, כך תוכלו לחזור אליו

  • ח' אב התשע"א
נמאס לכם מאקספלורר 9? כך תחזירו את אקספלורר 8

אם אתם לא אוהבים את אקספלורר 9, אתם יכולים להסיר את ההתקנה שלו, מה שיחזיר באופן אוטומטי את גרסה 8 (כי הרי מיקרוסופט לעולם לא תיתן לכם באמת להסיר את האקספלורר לחלוטין). אבל האפשרות להסיר את הדפדפן לא נמצאת איפה שהייתם מצפים שהיא תהיה - גם אם אתם משתמשי חלונות ותיקים. התהליך דווקא מתחיל כמו הסרת תוכנה רגילה. ראשית כל, סגרו את אקספלורר. שנית, הקישו על תפריט ההתחלה, היכנסו ללוח הבקרה ובחרו באפשרות Add or Remove Programs. פעולה זו תעלה את רשימת התוכנות שניתנות להסרה, אבל לא תמצאו את אקספלורר ברשימה שם אלא בלשונית העדכונים.

על כן, הקישו על הלינק ל-View installed updates בפאנל השמאלי. גללו מטה את רשימת העדכונים עד שתגיעו לאזור ה-Microsoft Windows. שם תמצאו את האפשרות Windows Internet Explorer 9. אם אתם מתקשים למצוא אותו, הקישו על עמודת ה-Name כדי להפוך את הרשימה לאלפביתית. ברגע שתמצאו אותו, הקישו עליו בלחיצה כפולה (או בחרו אותו והקישו על Uninstall) ואז פשוט עקבו אחר ההוראות.

מפתה להציע שאם אתם לא אוהבים את אקספלורר, אתם עשויים לנסות לעבור לדפדפן אחר, כמו פיירפוקס או כרום. אבל לא בטוח שזה רעיון טוב אם אתם מעדיפים את אקספלורר 8 על פני אקספלורר 9. כל הגרסאות החדשות של הדפדפנים משתמשות בממשק מינימליסטי כמו זה של אקספלורר 9.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד