כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

אלבר תציע ליסינג למכוניות החשמליות של בטר פלייס

הלקוח ישלם דמי חכירה חודשיים לאלבר וירכוש "חבילת ניידות", בתשלום החודשי הכולל שימוש בעמדת טעינה ובתחנות החלפת סוללות וכן שירותי דרך וחילוץ

אלבר תציע ליסינג למכוניות החשמליות של בטר פלייס

בטר פלייס וחברת הליסינג אלבר הודיעו הבוקר על הסכם, לפיו תהיה אלבר החברה שתשווק את המכוניות החשמליות שבטר פלייס מייבאת בליסינג תפעולי. הלקוח יתקשר עם שתי החברות, ישלם דמי חכירה חודשיים לאלבר (בגובה דומה לאלה של מכוניות משפחתיות עם מנוע בנזין) וירכוש "חבילת ניידות" מבטר פלייס, בתשלום החודשי הכולל שימוש בעמדת טעינה ובתחנות החלפת סוללות וכן שירותי דרך וחילוץ.

אלבר התחייבה לרכוש כמה מאות מכוניות מדגם רנו פלואנס ZE מבטר פלייס, אותן תחכיר לארבע שנים ובסופן, לפי הערכות בענף, תרכוש בטר פלייס בחזרה את המכוניות שערכן בשוק המשומשות עדיין אינו ברור.

לפי הערכות, מחיר "חבילות הניידות" של שבטר פלייס תציע לציי רכב יהיו נמוכים משמעותית מאלה המוצעים ללקוח הפרטי. בטר פלייס מקיימת מגעים עם חברות ליסינג נוספות להחכרת המכוניות החשמליות והסכמים נוספים יחתמו עם המשך פרישת התשתית של בטר פלייס והגדלת כמויות היבוא של המכוניות החשמליות שלה.

ינון עמית, מנכ"ל חברת אלבר, אמר עם חתימת ההסכם: "אנו גאים על שחברת בטר פלייס, שאנו מעריכים מאוד את פעילותה, בחרה בנו להיות חברת הליסינג הראשונה שתשווק את המכונית החשמלית בשוק הליסינג בישראל".

משה קפלינסקי, מנכ"ל בטר פלייס ישראל הוסיף כי "אני משוכנע שהביקוש הצפוי למכוניות מטעם החברות שכבר חתמו איתנו על הסכמים והביעו את רצונם לעבור לנהיגה במכוניות חשמליות, יהיה רב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד