ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

האם הניקה את התינוק באוטובוס - והוא נחנק

זהירות: רופאי 'הדסה עין כרם' נאבקים על חיי תינוק בן חודש וחצי, בן למשפחה חרדית, שנחנק כאשר אימו האכילה אותו במהלך נסיעה באוטובוס • מצבו מוגדר צמח

האם הניקה את התינוק באוטובוס  - והוא נחנק

תינוק כבן חודש וחצי מאושפז במצב של צמח בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, לאחר שנחנק בעת שאמו הניקה אותו. מדובר בתינוק שנולד לזוג חרדי. אמו, בשנות ה-20 לחייה, האכילה את הילד במהלך נסיעה באוטובוס, וכתוצאה מכך נחנק - והובהל לבית החולים.

על פי 'מעריב', החושף את הסיפור, האירוע התרחש ביום חמישי האחרון, שעה שהאם נסעה יחד עם בנה התינוק באוטובוס במרכז ירושלים. לפתע הבחינה כי משהו אינו כשורה וכי התינוק מכחיל ומשתנק.

האם ביקשה מנהג האוטובוס לעצור סמוך לבית החולים 'ביקור חולים', שם ניתן לו טיפול ראשוני במחלקת הפגים של בית החולים. התינוק פונה במצב אנוש לבית החולים 'הדסה עין כרם', שם אושפז.

הרופאים נאבקים על חייו ומצבו הוגדר כצמח.

בבית החולים הדסה אישרו, כי התינוק מאושפז במצב קשה מאוד במחלקת טיפול נמרץ ילדים.

אם הפעוט עלתה לישראל מברית המועצות יחד עם בעלה, תקופה לאחר שעלו ארצה, בעלה חלה בסרטן ונפטר. והיא נשארה לבדה עם 3 ילדים. לאחר קשיים נוספים. ולפני זמן מה נישאה שוב, ויחד עם בעלה הקימו בית שמח בשכונת רמות בירושלים, ושמחו כ"כ בהולדתו של התינוק לפני 5 שבועות - עד יום חמישי האחרון שתינוק איבד את הכרתו במהלך הנסיעה באוטובוס.

נא להתפלל על הפעוט חזקיהו שלמה בן מאיה לרפואה שלמה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד