י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חדש בביטוח הבריאות של מגדל: שירות "מומחה מלווה"

מגדל משיקה את שירות "מומחה מלווה" – רופא בכיר שילווה וייעץ למבוטחים באירועים רפואיים. בראש השירות החדש יעמוד פרופ' צבי שטרן, מנהל המרכז הרפואי הדסה בהר הצופים

חדש בביטוח הבריאות של מגדל: שירות "מומחה מלווה"
אילוסטרציה צילום: .

מגדל, חברת הביטוח הגדולה והמובילה בישראל, ממשיכה ליישם את אסטרטגיית הרחבת פעילותה בתחום הבריאות ומכריזה היום על השקת שירות "מומחה מלווה" ללקוחות ביטוחי הבריאות של מגדל - ליווי אישי וייעוץ ע"י רופאים מומחים מהמובילים בתחומם. המומחה המלווה ירכז עבור המבוטח את כל הפרטים הרפואיים הרלוונטיים למקרה, יקבע פגישות ייעוץ עם רופאים מומחים מובילים ויקבע איש קשר במוקד הזמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.

במסגרת שירות המומחה המלווה של מגדל למבוטחיה, בעת מקרה ביטוח, תגיע אחות מוסמכת לבית המבוטח, תשוחח עמו ותאסוף את החומר הרפואי הרלוונטי. לכל מבוטח מגדל יוקם תיק רפואי מקוון שירכז את ההיסטוריה הרפואית שלו ויבטיח כי כל רופא מטפל שאליו יגיע המבוטח יקבל תמונה מקצועית, ממצה ויעילה אודות מצבו הרפואי. בכל אירוע רפואי שיצריך זאת יבחן המנהל הרפואי של השירות, פרופ' שטרן, את התיק הרפואי המקוון ולאחר מכן יאפשר למבוטח לבחור (מתוך רשימה של מנהלי מחלקות ויחידות) את אחד מבכירי הרופאים בתחום הרלוונטי שייפגש עם המבוטח תוך זמן קצר ולאחר שעבר על התיק הרפואי האינטרנטי. בהתאם לצורך ייקבעו פגישות נוספות עם הרופא המומחה ו\או רופאים בכירים נוספים.

דורון איתן, מנהל תחום הבריאות במגדל מסר כי שירות "מומחה מלווה" הוא שיפור משמעותי נוסף שמעניקה מגדל למבוטחיה במסגרת הרחבת פעילותה בתחום ביטוחי הבריאות. "יש היענות חסרת תקדים לפוליסות הבריאות החדשות שלנו, הכוללות פתרונות מודולריים, ייחודיים ובלבדיים למגדל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד