י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

פמפרס מציגה: אקטיב בייבי ללילה יבש ושינה מתוקה

מותג פמפרס מציג את חיתולי פמפרס אקטיב בייבי, בעלי שטח ספיגה גדול יותר ב 14% מבעבר, המרחיקים את הרטיבות מהר יותר מעור התינוק ובכך מעניקים לו שינה רצופה ושלווה

פמפרס מציגה: אקטיב בייבי ללילה יבש ושינה מתוקה






לשנת לילה טובה ושלווה יש חשיבות רבה להתפתחות הבריאה והשמחה של התינוק. השינה עוזרת לתינוק לפענח חוויות חדשות ותומכת בהתפתחות קוגניטיבית, התנהגותית וגופנית. חיתול פמפרס אקטיב בייבי, מכיל כעת שטח ספיגה גדול יותר ב-14% מבעבר, ובכך מרחיק את הרטיבות מהר יותר מעור התינוק. באמצעות שיפור טכנולוגי זה תוכלו להגן על שנתו של תינוקכם ולאפשר לו שנת לילה שלווה.

רוחב אזור הספיגה בחיתול הנוכחי הינו 80 מ"מ, בעוד שבחיתול הקודם היה הרוחב 70 מ"מ, משמע גידול של 14% מבעבר. בנוסף, לפמפרס אקטיב בייבי שכבת ספיגה כפולה אשר מעניקה לו יכולת ספיגה מצוינת. השכבה הראשונה :"שכבת הקליטה" אחראית על מהירות הספיגה ,ותפקידה לפזר במהירות את הנוזלים על פני שטח פנים גדול יותר,וכך לסייע לשכבה שתחתיה- ליבת החיתול- לספוג ולכלוא את הנוזלים באופן יעיל יותר. השכבה השניה : "שכבת הספיגה" מכילה את עיקר החומר הסופג. בתהליך הספיגה הנוזל הופך לג'ל, נכלא במרכז הספיגה ולא מתאפשרת חזרה כלפי מעלה של הנוזלים. הרחקת הרטיבות מעורו של התינוק מעניקה לו שנת לילה טובה ושלוה.

ממחקרים שנערכו עולה כי הורמון הגדילה מופרש בעיקר בזמן השינה. שינה איכותית משפיעה לטובה על התפתחותו של התינוק. חוקרים רבים גם מאמינים כי זהו הזמן שבו המוח מגבש את מה שלמד ומעבד את המידע הרב שספג במהלך היום.

לדברי שירה קראוטהמר, יועצת שינה מומחית, מטעם פמפרס: "20%-30% מהתינוקות חווים קשיים בשינה בשלוש השנים הראשונות לחייהם, ואיתם גם ההורים שקמים לנסות להרדים אותם בכל פעם מחדש"

ד"ר רן נבון, פסיכולוג קליני, יועץ מומחה מטעם פמפרס, מוסיף: "זמן השינה של התינוקות ובוודאי איכות השינה מאד חשובים גם לתפקוד במהלך היום אבל גם להתפתחות המנטלית לטווח ארוך יותר. המחקרים שלנו בפמפרס מעידים באופן מאד ברור שכאשר התינוק מרטיב במהלך הלילה זה גורם להתעורריות חוזרות ונשנות- כלומר שהחיתול רטוב השינה נפגעת באופן משמעותי.
כל הורה רוצה לצמצם עד כמה שניתן את מספר הפרעות השינה במהלך הלילה לתינוקו. שמירה על עור יבש של התינוק מאפשרת לו להרגיש יותר בנוח ולישון שינה עמוקה יותר ורציפה יותר"

טיפים להקניית הרגלי שינה בריאים לתינוק

• השתדלו שהתינוק לא יתרגל להירדם רק בזמן האכלה.

• כאשר התינוק עייף הניחו אותו במיטה. כך יתרגל שהמיטה מסמלת שינה

• מגיל חודשיים, הקפידו על סדר יום שכולל שעת התעוררות והשכבה קבועים

• בחודשים הראשונים השתדלו להרדים את התינוק ללא מוצץ

• למדו להבחין בין הקולות השונים שהתינוק שלכם משמיע. תינוקות משמיעים קולות רבים בזמן שינה- בכי, יללות, אנחות שהם לא דורשים התערבות ההורים

• הבדילו בין שנת יום לשנת לילה. במהלך הלילה עדיף לא להחליף חיתול ולשמור על חושך ושקט מוחלטים בחדר. במהלך היום רצוי להשאיר רעש רקע קטן בבית ולהשאיר תריס פתוח חלקית, כדי שהתינוק יוכל להבחין כי זוהי שנת יום ולא שנת לילה.

אמהות מספרות על פמפרס

ג. עמר: "הלילות הפכו להיות ארוכים יותר ויבשים יותר, פשוט תענוג, אנחנו ממש מרוצים ובלילה ישנים רק, אבל רק עם פמפרס!!! "

ט. טושינסקי: "החיתול מעולה לא יוצר אדמומיות, הרטיבות לא ברחה, עובי דק וקליל ... ממש ללכת עם ולהרגיש בלי... עם חיתול כזה מי ירצה להיגמל????? בעיה לעתיד :)"

ט. כץ מבני ברק. "שינה רציפה ואיכותית משפיעה לטובה על התפתחותו התקינה והטובה של התינוק וכמובן חשובה גם לבריאות הנפשית ולכוחות שלנו -ההורים. פמפרס אקטיב בייבי רכים ונעימים כמו כל החיתולים של פמפרס, הצדדים נמתחים והספיגה מעולה! ...מספקים לילה שלם יבש ורגוע. ממליצה בחום "!

מיכל ג. "אין פספוסים... סופג את הרטיבות של כל הלילה וחשוב לא פחות, לא נרשמות תלונות מצד המתנסה בפועל, שירה, היא ישנה לילה שלם בשבועות האחרונים".

הדס ד.: "החיתול אמנם ספוג אבל העור יבש, הנוזלים נשארים בחיתול, אין צורך במשחות הגנה, אין אדמימות, הסדינים נקיים....אני לא מחליפה את חיתולי פמפרס, זה החיתול המנצח שלי כבר 7 שנים...ממליצה בחום לכל מי שיש לו מחותלים".

לקבלת דוגמית באתר פמפרס לחץ כאן



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד