י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

סוזוקי אלטו: הדגם שיוצע ב-2012 צפוי להיות הזול בישראל - יימכר בכ-56 אף שקל

האלטו היא עדיין המכונית הנמכרת בקטגוריית המיני, אבל דגמים אחרים נושפים בעורפה

  • י"ד אב התשע"א
סוזוקי אלטו
סוזוקי אלטו

לפני שנתיים שברה מכשירי תנועה את שוק הרכב, כשהתחילה לשווק את מכונית המיני סוזוקי אלטו עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 60 אלף שקל, המחיר הזול בישראל למכונית חדשה. בקרוב, הרף התחתון של מחירי המכוניות החדשות יישבר שוב.

בספטמבר יתחיל בישראל שיווק של גרסה עם שש כריות אוויר, לעומת ארבע כריות אוויר, במחיר של 60 אלף שקל. הגרסה המאובזרת פחות תמשיך להימכר עד גמר המלאי, במחיר זול יותר.

במארס 2012 תגיע לישראל גרסה מאורכת ומשופרת למכונית, עם חמישה מושבים (בניגוד לארבעה כיום), שאמורה להיות איכותית וטובה יותר. אחד השיפורים העיקריים יהיה דלתות גדולה לנוסעים מאחור, עם חלון שנפתח בצורה המקובלת ולא רק לכדי חרך צר. גם תא הנוסעים יהפוך לנעים יותר לשהייה.

המחיר שלה צפוי להיות נמוך מיותר מזה של הדגם הנוכחי, דבר שיהפוך אותה למכונית הזולה ביותר בישראל. המחיר המדויק תלוי בעיקר בשער הדולר. הערכות בענף הרכב משערות כי הוא סביב ה-56 אלף שקל, אולם המחיר לא נקבע סופית.

בשנה האחרונה הגיעו לישראל מכוניות מיני רבות, במחירים של 67-60 אלף שקל. מתחילת 2011, נמסרו כבר 13,657 מכוניות מיני, ופלח השוק שכלל לא היה קיים לפני שנתיים תופס 9.5% מכלל המכירות. האלטו היא עדיין המכונית הנמכרת בקטגוריה, אבל דגמים אחרים נושפים בעורפה. לקיה פיקנטו, למשל, שמחירה 64 אלף שקל, נדרשים הלקוחות המזמינים היום להמתין עד ינואר.

ממכשירי תנועה נמסר בתגובה כי בשלב זה לא מתוכנן שינוי במחירי סוזוקי אלטו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד