י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טרנד הנקודות: כך יתלבשו בחורף הבא

טרנד הנקודות היה שם מאז ומתמיד • מלבד היותו משדר נשיות הוא משדר ערגה לשנות החמישים והשישים • הסטייליסטית אורית לבה ממליצה: שימו לב לנקודות

טרנד הנקודות: כך יתלבשו בחורף הבא



העונה, מעצבי העל התאהבו מחדש בטרנד הנקודות, וחזרו לעצב בהדפסי הנקודות את מגוון הלבוש והאביזרים לחורף הקרוב.

אז מה צופה לנו העונה עם הטרנד המנוקד? אילו צבעים או משחקי בדים מיוחדים נוכל לראות העונה עם נקודות?

ערבוב של נקודות בשני צבעים - חולצות וחצאיות הנלבשות כסט לבוש אחד במשחקים מנוגדים של נקודות: חצאית סגולה עם נקודות שחורות, ונלוות אליה, חולצה שחורה עם נקודות סגולות.

כדאי לדעת כי משחקי הגוונים של טון על טון גם הם חזרו לבימות העיצוב, ויפה אם תבחרו בגוון בהיר עם כהה באותו טון של צבע עם נקודות: חולצה בכחול רויאל עם נקודות שחורות, וחולצה בכחול בהיר יותר גם כן עם נקודות שחורות.

הנקודות כדיסקיות - מעצבות העל סטלה מקרטני ופראדה, בחרו לקחת את טרנד הנקודות בטקסטורות מיוחדות.

פראדה הנציחה שוב העונה את טרנד הפאייטים המבריקים בדוגמת דיסקיות גדולות, שלכאורה מבחינתה, זהו טרנד הנקודות בקולקציה העונה.

לעומתה, סטלה מקארטני, בחרה דווקא במשחק של שקיפיות אטום מול שקוף, במשחק מונוכורמטי מבחינת צבעוניות, כשטרנד הנקודות אצלה מופיע גם כן בשימוש של דיסקיות מודבקות על בדים שקופים כחלקה עליון של שמלה.

איך לובשים נקודות?

ראשית, הדפס הנקודות מתנהג כמו כל בד מודפס בסגנון all over - הכוונה דפוס החוזר על עצמו בפרישה אחידה על כל שטח הבד. הדפס זה, כמו המשבצות הצפופות או הדפסי הפרחים הקטנים, נותנים אשליה של טשטוש חלקים בולטים בגוף.

אזור רחב מדי? כדאי לבחור חצאית או שמלה מבדים רכים בגזרת A דווקא מבד הנקודות,הנותן אשליה של טשטוש אזור רחב.

אזור קטן מדי? הדפסים צפופים כמו הנקודות, יבלבלו את עין המסתכל מלהתמקד דווקא על האזור.

בטן בולטת? כדאי ללכת על חולצות שיפון רכות בגזרות הכפתורים לכל האורך או המנג'ט המסתיים ממש מתחת לקו הבטן, ורצוי כאלו בהדפסי נקודות.

רזה מדי? לקבלת נפח למראה נשי ועסיסי, העדיפי מראה של שכבות מבדים מודפסים של נקודות, ועוד יותר מכך, אם תעיזי גם לסגנן את ההופעה במשחקי צבע של נקודות (למשל: נקודות שחורות על רקע לבן עם נקודות לבנות על רקע שחור) בכלל קיבלת את הנפח החסר לך.

טיפים לסטיילינג אישי מנצח

הייתי ממליצה לבחור לעצמכן פריטי נקודות שישדרגו עבורכן גם מראה נקי או גם שדרוג פריטים מהארון האישי שלכן:

ז'קט מנוקד, ייתן תחכום נשי לכל חולצת בייסיק בסגנון הטי שירט.

נעל מנוקדת, אפילו בצבעוניות אחרת, כמו למשל אדומה עם נקודות לבנות, ייתן שיק נשי ומיוחד לכל שמלה שחורה ששוכבת בארון.

חולצה מנוקדת תיתן לוק ייחודי לכל חצאית עיפרון שחוזרת אלינו העונה בגדול.

חגורות ותיקים עם נגיעות של נקודות, גם הם יתנו למראה הכי רגיל שלכן, ניצוץ אחר לכלל ההופעה.

רצוי לזכור, כי להדפס הנקודות, כמו הדפסים בכלל, יש מספיק נוכחות בהופעת לבוש ולכן אל תנסו להעמיס יתר על המידה באביזרים נוספים שיורידו מנוכחותו.

בחרתן חולצת נקודות? רצוי שהחלק התחתון הנלבש יהיה חלק או מנוקד גם הוא אך בצבעוניות משלימה. שני צמידים גדולים בצבעוניות נקייה יוסיפו שיק משלים.

בחרתן ללבוש שמלת נקודות? הנעל או הסנדל שלכן יהיה נקי וחלק מאביזרים מיותרים. חגורה חלקה בצבעוניות משלימה תתרום להשלמת המראה.

בא לכן ללכת על חצאית עיפרון מנוקדת? אז רצוי שהחולצות שיתלוו אליהם יהיו חלקות, בצבעוניות משלימה או מנוקדות בצבעוניות הפוכה או משלימה. נעל או סנדל חלקים לחלוטין.

בדרך כלל טרנד הנקודות נחשב לקלאסי שכדאי להשקיע בו. כדאי לרכוש העונה פריטים קלאסיים כמו חולצת נקודות או חצאית מנוקדת בצבעוניות רגועה כזו שתישאר לכן בארון לעונות נוספות.

אם בכל זאת מרגישות צורך בייעוץ נוסף או הדרכה אישית לבניית סטיילינג אישי מנצח, בין אם לדעת להרכיב סטים חדשים ללבישה ממלאי ארון הבגדים, או כיום אישי לימודי במתחם של חניות אופנה, אשמח להכיר כל אחד או אחת מכן מקרוב. סטיילינג אישי הפך מזמן לייעוץ אישי ומקצועי לכולם. לדעת איך לקנות נכון עפ"י מבנה הגוף, הבדים הנכונים והגזרות המחמיאות, אלה הם הנושאים החשובים לפני כל בחירת בגד עבורכם.

יום כיף עם סטייליסטית, הינו רעיון מקורי כמתנת יום הולדת. אפשרות לאבחון של ארון הבגדים, ניפוי ושדרוג מלתחות או ערבי חברה וחוגי בית.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד