כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

מסע כאב ושכול • הלוויית משה נפתלי הי"ד

"עוד נשוב לבקר אותך", קרא האב השכול יוסי נפתלי בהלווית בנו משה הי"ד • רב היישוב עופרה: "בצום ט' באב האחרון היה משה בפעילות מבצעית קשה ומתישה - אך התעקש לצום"

סמ"ר משה נפתלי הי"ד
סמ"ר משה נפתלי הי"ד

"משה לא ויתר אף פעם ועשה הכל עד הסוף. גם עכשיו הוא עשה את הכל עד הסוף והלך מאיתנו. משה, נבוא לבקר אותך כל הזמן".

כך ספר האב יוסי נפתלי לבנו משה הי"ד בהלוויתו היום (ו) בהר הרצל. .

סמ"ר משה נפתלי, בן 22 מעפרה, נהרג אתמול בהיתקלות עם מחבלים בדרום הארץ.

היה זה כשמטען הופעל ליד הרכב בו נסע וכשיצא ממנו, ירו בו המחבלים. מאות משתתפים הגיעו להלוויה, שלוותה במחזות כאב. משה, הוא שני מבין שמונה אחים ואחיות,

גם אחותו ספדה לו ואמרה: "אנחנו מנסים להתעורר מהחלום הרע הזה ולא מבינים איך זה קרה. משה לא נפל סתם, הוא נפל כגיבור למען ארץ ישראל. משה, אתה בן 22 ולא תגדל עוד, אבל בתוכי אתה גדל. גם כשאעבור את הגיל שלך, אתה תישאר אחי הגדול, לתמיד".

גם סגן אלוף קובי הלר, מפקד גדוד הסיור של גולני, שבו לחם, ספד לו: "משה נהרג כשהוא מוביל את חייליו בגבורה. הוא היה מלח הארץ, אהב אותה ונפל על הגנתה. גם בשעה זו לוחמי הפלוגה ממשיכים בראש מורם, צנוע וגאה".

רב היישוב עופרה, אבי גיסר, סיפר שביום תשעה באב שעבר סירב לשתות ולשבור את הצום למרות שהיה בפעילות מבצעית מתישה.

"חבריך לצבא וליישוב עומדים כאן סביבך", אמר גיסר, "הצעירים האלה הם כוחה ונשמתה של המדינה הזו, הארץ הזו נתנה למי שממיתים את עצמם עליה באוהלה של תורה ואמונה וגם בצבא ההגנה".

מדריכו במכינה הקדם צבאית "קשת", שבה למד אמר כי, "בדור שבו אנשים חושבים על איך לשדרג את עצמם מבחינה כלכלית, משה חשב רק על איך פועלים למען עם ישראל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד