כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

לבני באה לבקר: "איך מתמודדים עם ההכנות לשבת?"

'קדימה' הקדימה • יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, הייתה הראשונה לבקר בזירת הטילים באשדוד • היא הייתה מוטרדת: "איך הציבור מתמודד כאן עם ההכנות לשבת?"

ציפי לבני עם העיתונאי מאיר ברגר
ציפי לבני עם העיתונאי מאיר ברגר

בשעה 15:30 התכוון ראש הממשלה, בנימין נתניהו, להגיע לבית החולים סורוקה לבקר את הפצועים השוכבים שם.

כמה שעות לפני, הקדימה אותו יושבת ראש האופוזיציה, ציפי לבני, באותו 'מסע' בדיוק, אבל מורחב יותר.

תחילה הגיעה לבני לבקר באתר נפילת הטיל הסמוך לישיבת גור ברובע ז'. ברחוב הסמוך נפגע קשה בית הכנסת המרכזי 'אוצרות הגדולים', בראשותו של הרב שמואל שטרית. לבני פסעה בין הזגוגיות הרבות שהתפזרו ברחבת הכניסה לכל עבר. למרות שמדובר בחלונות ממוגנים, הדבר לא מנע את התנפצותן.

יו"ר האופוזיציה אף שוחחה עם הרב שטרית. במקום נכחו הרב מאיר אבוחצירא, רבה של רובע הסיטי, יעקב שטרית יו''ר סניף 'קדימה' באשדוד, ויהודה אבידן מנכ''ל חפ''א.

לבני הביעה צער על הנזק שנגרם לבית הכנסת, ודיברה על כך שהיא תומכת בעונש קשה למחבלים כדי להחזיר את השקט על כנו לאזרחים.

"איך הציבור מתמודד כאן עם ההכנות לשבת?" - תהתה בקול.

"בין טיל אחד למשנהו, איכשהו ממשיכים את ההכנות ואת הקניות" - השיבו לה הנוכחים.

מאשדוד נסעה לבני לבקר את הפצועים בבית החולים 'סורוקה'. היא שוחחה עם הפצועים, וכאשר יצאה מהמקום אמרה כי פגשה "את ישראל היפה. אנשים צעירים מדהימים, חיילים שנפגעו וטופלו בצורה מדהימה על ידי חובשת שהייתה על האוטובוס ונהג האוטובוס שקיבל החלטה נכונה ואינטואיטיבית ועל ידי כך הציל חיים".

לעצם האירוע אמרה: "הגבול עם מצרים כבר אינו גבול של שלום ויש לשנות את היחס אליו. עד היום היחס אליו היה כאל גבול של מסתננים שמבקשים למצוא עבודה, אך הוא הפך לגבול שעוברים בו כאלו שמבקשים את נפשנו. אנו נתמוך בכל הפעולות הנדרשות בכל מה שקשור למאבק בטרור ולצורך להגן על חיי אזרחי ישראל.

"בטרור צריך להילחם בכוח. החמאס ששולט בעזה אינו פרטנר לשלום ואיתו וצריך להילחם - כפי שיזמנו פעולות נגד הטרור כשהיינו בממשלה נתמוך גם עתה בפעולות שיגנו על חי אזרחי מדינת ישראל", דברי לבני.





















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד