י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הבהלה לזהב • טרנד אופנתי לחורף

בחורף הקרוב יהפוך הזהב להיות אחד מהטרנדים המובילים בביגוד • כמו תמיד, הסטייליסטית אורית לבה מספרת לנו על זה, וגם מלמדת איך לשלב נכון

הבהלה לזהב • טרנד אופנתי לחורף



הזהב - או ששונאים אותו או שאוהבים אותו, אבל תמיד פוגשים אותו בזירות האופנה.

לקראת עונת סתיו-חורף הקרוב, הזהב נחשב לאחד מסמלי הטרנדים העיקריים ועשוי להימצא אצלכן בארון.

אז איך לובשים את הזהב? כמה? איך באמת יוצרים הופעות לבוש נכונות וקלילות למרות נוכחותו העשירה ויש שיגידו כבדה, מבוגרת או פרובוקטיבית?

לדברי אורית, בהשוואה לסגנון האופנתי בשימוש עם פריטי לבוש מוזהבים בבירות האופנה, אי אפשר להתעלם מזירת האופנה אצלנו בה הקהל שמרן יותר, מאופק וסולידי.

לצבע הזהב ישנה קונוטציה מיידית של בגד לערב, המוני, לא מחמיא, מושך תשומת לב מוגזמת.

עם אוסף מידע ובדיקת תגובות הקהל איתו שוחחתי לא מעט על טרנד זה, אני צופה מידת איפוק מסוימת גם בשימוש בצבע הזהב כמגמה אופנתית בקניית פריטי לבוש מוזהב לעונה, אך כן לקנייה של אביזרים משלימי הופעה ואולי גם נעליים מוזהבות.

אם אמרתי נוכחות כבדה וחזקה, אכן יש זאת לזהב. אי אפשר להתעלם ממך כשתלבשי פריט בזהב אבל בכל זאת איך לקחת אותו וליצור לבוש מתון שיקי ולא צוע

ענין של שילוב

לטעמה של אורית, את הזהב רצוי תמיד לשלב עם פריט לבוש כזה שהוא הניגוד שלו, פחות מבריק יותר ספורטיבי או פשוט.

ויש לה גם דוגמאות: חולצות במרקם מוזהב כמו סריגים דקיקים, ביגוד בייסיק כמו חולצת טישרט חלקה הכי בייסיקית שיש, או עם חצאית.

הכוונה ליצור איזון בלבוש: אם נבחר ללבוש חליפה שלמה שכולה מוזהבת, נראה מצועצעים מידי, במראה כבד ואפילו מבוגר מידי, וכמובן – לא צנוע.

ההמלצה שלי היא לערבב סגנונות, חולצה מוזהבת, אפילו עשויה פייטים, רצוי לשלב עם חצאית ונעל על פלטפורמה יומיומית, בשום אופן לא נעל מלק או סנדל מעוטר באבנים כי אז נוצר מראה עמוס מידי, צעקני ומבריק מידי.

שלבו נגיעות מוזהבות באביזרים קטנים לקבלת הזוהר המדויק והמעודן שתבחרו: נעל מבריקה תיתן אפקט מספיק חזק גם להופעה בצבע אחיד של חולצה וחצאית חלקה. במקרה זה רצוי להוסיף לנעל כזו גם עגיל או שני צמידים עם נוכחות מבריקה או מוזהבת כמו אפקט הנעל.

חגורות מוזהבות ישתלבו מצוין עם קשת צבעים חומה וכמובן ליצירת הופעה מרשימה יותר לכיוון שעות הערב, בשילוב לבוש שחור.

זכרו, אל תעמיסו מידי בזהב, לזהב יש מספיק כוח ונוכחות בהופעת לבוש, לכן תנו לו את הבמה שלו, ובחרו לכן בכל פעם מתי לסגנן איתו את הלבוש הכולל. אל תהיו נוצצות מידי, די אם תרכשו לכן כמה פריטים מוזהבים ועדינים.

• • •

שאלות? ספקות? הולכות לאיבוד בחניות האופנה? או מוצאות עצמכן לובשות בכל פעם אותו סגנון? אשמח ללוות ולייעץ לכם כיצד בונים הופעות לבוש נכונות ומיוחדות גם ממלאי ארון הבגדים שלכם בתוספת אביזרי אופנה משלימים.

אשמח להקנות לכם ידע מקצועי, פתיחות לסגנונות חדשים ותחושה שתמיד יש מה ללבוש.

יום כיף עם סטייליסטית, הינו רעיון גם למתנת יום הולדת.

אורית לבה, סטייליסטית 0546332463

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד