כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

היום כבר יש פתרון נוח ויעיל לתופעת ההרטבה למבוגרים

תופעת אי שליטה על הסוגרים היא שכיחה ובעייתית גם אצל נשים וגם אצל גברים. סנו מדיק מציעה לכם היום מגוון מוצרי ספיגה למתן פתרונות לכל תופעות ההרטבה • כתבה פרסומית

היום כבר יש פתרון נוח ויעיל לתופעת ההרטבה למבוגרים



אם גם אתם סובלים מבעיה של הרטבה - דעו שאתם ממש לא לבד. תופעת ההרטבה למבוגרים, המכונה גם אי-שליטה על הסוגרים הינה תופעה שכיחה שיש לה השלכות חברתיות, התנהגותיות, נפשיות וכלכליות. אי-השליטה יכולה להיות קלה או בינונית ולגרום לאי נוחות פיזית ורגשית "נסבלת". אולם כאשר התופעה הופכת לחמורה, היא משפיעה בתחום הרגשי והכלכלי. חשוב לדעת: תופעת אי-שליטה מהווה 8%-7% מכלל אוכלוסיית העולם.

למרות נתונים אלו על היקף התופעה, אחוז הפונים לקבלת טיפול הינו מזערי. לפי נתוני משרד הבריאות האמריקאי חולפות כ-8 שנים בממוצע לפני פניה לקבלת עזרה וסיוע. הסיבה לכך ברורה: המטופלים נמנעים מלהעלות את הנושא לשיחה. מצד המטופל, קיימת תחושה של מבוכה, השפלה וחוסר אונים לנוכח התופעה. הרטבת הבגדים, ריח השתן הנלווה וההתבודדות שהמטופל גוזר על עצמו - כל אלה גורמים לו לרגשי נחיתות ודיכאון.

תופעה שכיחה גם אצל גברים וגם אצל נשים

תופעת אי-השליטה מחולקת לשתיים:

1. תופעת אי-שליטה חריפה - תופעה פתלוגית חולפת, אשר באה לידי ביטוי בזיהומים בדרכי השתן או כתוצאת לוואי של שימוש בתרופות.

2. אי שליטה כרונית - תופעה שיכולה להמשך חודשים ואף שנים. תופעה זו נגרמת ממערכת שרירים רפויים , מחלות כרוניות וזיקנה.

אצל הנשים, שכיחות התופעה הינה ביחס של 1 ל-4. נשים סובלות מתופעת אי שליטה מגיל 35 ואף לפני, בזמן נתוח קיסרי או מלקחיים. בתקופת ההריון סובלות נשים מתופעת מתן שתן במאמץ, כתוצאה מכך נוצר לחץ פיתאומי של העובר על כיס השתן ואז נגרמת בריחת שתן קלה. לכן, נשים לאחר לידה ראשונה חייבות בפעילות גופנית וחיזוק שריר האגן הטבעתי שהוא השריר העיקרי במערכת השומרת על סגירת השופכה ושליטה על מערכת השתן.

בגיל המעבר (42-53) עוברות הנשים שינויים הורמונליים שבאים לביטוי במערכת השרירים. בשל כך נוצר ריפיון בשריר האגן הטבעתי ונשים סובלות מצורך עז למתן שתן וקושי להתאפק. תופעה נוספת לאי שליטה מסוג זה היא - חרדה או חרדת נטישה. גם לאחר הפסקת הווסת האחרונה קיים חוסר בגוף של הורמון האסטרוגן ולכן קיים צורך דחוף להטלת שתן. בגיל המבוגר - 75 ומעלה התופעה של אי-שליטה על השתן משמעותה שונה ומוגברת. שריר האגן הטבעתי כמעט ואינו מתפקד. קיימות בעיות כרוניות כמו יתר לחץ דם וסכרת אשר גורמים לחוסר תגובה של שריר השופכה .

אצל גברים, תופעת אי שליטה על הסוגרים מתחילה בתוצאה הפוכה, כלומר חסימת מעבר שתן בצינור ובשופכה עקב בלוטת ערמונית (פרוסטטה) מורחבת . לאחר ניתוח בלוטת הערמונית , כשלושה עד שישה חודשים קיימים טיפטופי שתן עקב שרירים רפויים. גברים מעל גיל 60 סובלים בעיקר מאי שליטה בדחיפות - צורך פיתאומי למתן שתן , בעיה זו נגרמת כאשר שלפוחית השתן הופכת רגישה מדי להתמתחות, בשל הצטברות שתן. בגיל מתקדם יותר 75 ומעלה היחס באי שליטה בן נשים וגברים מתאזן.

לסנו מדיק יש פתרון!

כיום, ישנם מגוון הטיפולים בתחום אי שליטה כגון: שלילת דלקת בדרכי השתן, בדיקה של גניקולוג או אורו גניקולוג, טיפול תרופתי או הורמונלי - ע"י רופא מטפל, טיפול כירורגי - ע"י רופא או מנתח, וכן מוצרי - ספיגה - פדים , תחתוני מכנס ומכנסוני ספיגה.

סנו מדיק - המחלקה הפרא רפואית מבית "סנו" מציעה את מוצרי TENA – המובילה העולמית ביצור מוצרי ספיגה, בלעדית בישראל, ומגוון מוצרי ספיגה למתן פתרונות משלימים לכל תופעות ההרטבה, בעזרת המוצרים הטובים ביותר עבורכם.

טנה סליפ פלוס - חיתול בעל גזרה במבנה המתאים לאוכלוסיה הבוגרת. בעל סרט הדבקה רב שימושי "פרונטל טייפ" לכל רוחב החיתול המאפשר פתיחה וסגירה חוזרת של החיתול. בחיתול מגיני נזילה כפולים למניעת בריחת נוזלים המעניקים תחושת יובש לאורך כל שעות היום.

טנה סליפ סופר - חיתול בעל גזרה במבנה המתאים לאכלוסיה הבוגרת. בעל סרט הדבקה רב שימושי "פרונטל טייפ" לכל רוחב החיתול המאפשר פתיחה וסגירה חוזרת של החיתול. בחיתול מגיני נזילה כפולים למניעת בריחת נוזלים המעניקים תחושת יובש לאורך שעות. חיתול בעל כושר ספיגה מוגבר- מתאים במיוחד לשעות הלילה.

טנה מכנסון - חידוש מהפכני בתחום מוצר ספיגה: חיתול הבנוי כתחתון ואינו נראה מבעד לבגדים. לחיתול כושר ספיגה גבוה מאוד המעניק פתרון מושלם במקרים של שהייה ממושכת מחוץ לבית כמו יציאה לטיולים או נסיעות ארוכות. מתאים במיוחד לאנשים שסובלים מחוסר שליטה חלקי או מלא. בנוסף, מתאים כפתרון לשינוע מטופלים סיעודיים ממקום למקום. החידוש מעניק גם כלי ומענה פסיכולוגי לאנשים שרוצים להיגמל על ידי מעבר מחיתול לשימוש במכנסון.

מכנסונים גזרתיים ומלבניים - מבית סנו מדיק - חיתולים המיוצרים בארץ בהתאם למפרט קפדני המותאם במיוחד לצורכי השוק המוסדי.

מדיפד XL - פד גזרתי לגברים ונשים אנטומי ונוח במיוחד

מגבונים למבוגרים - מגבונים לחים בגודל 24x29 ס"מ עבים במיוחד ללא בישום בתוספת ויטמין E ואלוורה.

מדי קרם - קרם גוף 320 מ"ל איכותי להזנת העור ולהרגעתו על בסיס שמנים טיבעיים.

לפרטים נוספים ולהזמנות בקרו באתר סנו מדיק.

קישורים:
לאתר סנו מדיק
הרטבה מבוגרים סנו פתרון בעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד