כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חברת HP הורידה את מחירי הטאבלט

ארבעה ימים לאחר שהודיעה על יציאה משוק הטבלטים נמכרו כ-400 אלף יחידות תוך יומיים, במחיר של 99 דולר

  • כ"ב אב התשע"א
חברת HP הורידה את מחירי הטאבלט

ארבעה ימים לאחר ש-HP הודיעה על יציאה משוק מחשבי הטאבלט, הקונים בארה"ב נוהרים לחנויות בניסיון להשיג את הטאבלט TouchPad שמחירו ירד מ-499 דולר ל-99 דולר. בחנויות רבות בארה"ב מלאי הטאבלטים נגמר, אתר העסקים הקטנים של HP קרס והבלוג גוד.אי.רידר מדווח כי ביומיים האחרונים נמכרו 400 אלף טאבלטים של HP.

במספר חנויות מקוונות כמו אמזון המחיר של הטאבלט עוד לא ירד. הבלוג דיווח כי מקורות באמזון מסרו שהחברה עשויה פשוט להחזיר ל-HP את הטאבלטים הנותרים כדי לקבל יותר כסף עבור הפריטים שיוחזרו.

הטאבלט של HP הוא הראשון הפועל על מערכת ההפעלה webOS שעתידה מוטל בספק לאחר שהחברה הודיעה בשבוע שעבר כי מועצת המנהלים של החברה אישרה בדיקת אפשרות למכירה או פיצול (ספין אוף) חטיבת המחשבים האישיים (PC) לחברה נפרדת. כמו כן, הורידה את החברה את תחזית המכירות השנתיות, אישרה כי מתנהלים מגעים לרכישת ענקית התוכנה הבריטית אוטונומי, והודיעה על יציאתה משוק מחשבי הטאבלט.

מערכת ההפעלה webOS פותחה במקור על ידי פאלם, שנרכשה על ידי HP בשנה שעברה תמורת 1.2 מיליארד דולר במזומן.

מנכ"ל HP, ליאו אופתקר, אשר נכנס לתפקידו בחודש נובמבר, אמר בעבר כי ברצונו להרחיב את פעילות החברה בתחום התוכנה ושירותי ענן, ולצמצם את תלות החברה בעסקי המחשבים האישיים אשר צמיחתם הואטה עקב המעבר המוגבר של צרכנים לטלפונים חכמים ומחשבי טאבלט.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד