ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

'פרוטקשן' במאה שערים • עוד חנויות על כוונת הפורעים

הסיקריקים ממשיכים להלך אימים על בעלי חנויות באזור מאה שערים: חנות 'זיסלק' - הותקפה, וסניף נוסף של 'אור החיים' - ספג נזק כבד • תיעוד מההתפרעויות

חנות זיסלק שהותקפה. צילום: אברהם ברגמן - חדשות 24
חנות זיסלק שהותקפה. צילום: אברהם ברגמן - חדשות 24

המלחמה של נוער השוליים בשכונת מאה שערים המכנה את עצמה – 'הסיקריקםי' כנגד חנויות באזור שכונת גאולה ומאה שערים – נמשכת במלא העוצמה.

לאחר ששברו את חלונות חנות הספרים 'אור החיים' וגרמו לנזק כספי רב לבעל החנות, ממשיכים הסיקריקים במלחמה כשהם מרחיבים את הפעילות לחנויות נוספות שלא מוצאות חן בעיניהם.

הבוקר (ג') ספגה חנות הגלידות הממוקמת בטבורו של רחוב מלכי ישראל בשכונת גאולה מתקפה חריפה. מספר סיקריקים הניחו רוטב דגים מקולקל וטיטולים מלאים בצואה בסמוך לחנות ואף ערכו הפגנה במקום.

הלקוחות שהגיעו להשיב את נפשם בגלידה צוננת ביום הלוהט נאלצו לברוח בשל הריח החריף במקום.

בנוסף, פועלים הסיקריקים כנגד חנות נוספת של רשת 'אור החיים' הממוקמת ברחוב מלאכי בשכונת גאולה. בשעות הבוקר הגיע מנהל החנות אל הסניף וגילה כי במהלך הלילה מילאו אלמונים את מנעולי החנות בדבק חם. פורץ הוזמן למקום ונזק רב נגרם לבעלים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בימים האחרונים הציעו מספר נערים משכונת מאה שערים הצעה לבעלי החנויות המותקפות: תמורת סכום כסף נכבד שיועבר מידי חודש יבטיחו הנערים כי החנות לא תסבול מנחת זרועם של הסיקריקים הפורעים.

פרוטקשן בגאולה? אתם אמרתם.















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד