י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

סקייפ נכנסת לזירת השיחות הקבוצתיות בסמארטפונים

רכשה את גרופ-מי תמורת 80 מיליון דולר • הסטארט אפ מאפשר שיחות מרובות משתמשים • צפויה להתחרות באפליקציות דומות מצד אפל וגוגל

  • כ"ג אב התשע"א
הרב בצרי במהלך שיחת סקייפ
הרב בצרי במהלך שיחת סקייפ

סקייפ, ענקית שירותי הטלפון באינטרנט, שנרכשה על ידי מיקרוסופט במאי האחרון תמורת 8.5 מיליון דולר רכשה את הסטארט אפ גרופ-מי הניו יורקי ונכנסה לשוק הצפוף של ספקיות שירותי הודעות קבוצתיות בסמארטפונים, כך לפי הבלוג הטכנולוגי טק-קראנצ'.

האפליקציה של גרופ-מי מאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות טקסט ולערוך שיחות ועידה במעגלי חברים. גרופ-מי צפויה להתמודד בתחרות מצד אפל וגוגל שפועלות אף הן על פיתוח שירות הודעות הכולל אפשרויות למעגלי קבוצות. לפי החברה, כ-100 מיליון משתמשים בחודש שולחים הודעות דרך אפליקציית החברה.

גרופ-מי - בת שנה בלבד - גייסה 11.5 מיליון דולר מקרנות הון סיכון ונרכשה תמורת כ-80 מיליון דולר, לפי אדם המקורב לנושא. העסקה התרחשה בעוד מיקרוסופט עדיין מחכה לאישור מהרגולטורים בנציבות האירופית לרכישת סקייפ. הטכנולוגיה של גרופ-מי עשויה להתגלות כחשובה עבור מייקרוסופט כאשר החברה מחפשת דרכים לאפיין את הסמארטפונים המבוססים על מערכות ההפעלה של ווינדוס מובייל.

שירותי התקשורת הסלולרית תופסים מקום חשוב בחברות האינטרנט, כאשר הסקרים מראים יכ יותר ויותר אנשים משתמשים בשירותי האינטרנט דרך הסמארטפון. בנוף לתחרות אחת עם השנייה, החברות מעוניינות למצוא תחרות הולמת לשירות ההודעות הפופולרי של בלקברי.

בתחילת החודש השיקה פייסבוק מערכת לשיחה מרובת משתתפים בשיתוף עם סקייפ, אפשרות הקיימת כבר בגוגל פלוס - הרשת החברתית החדשה של ענקית החיפוש.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד