י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

תיק לתינוק • תמי יוצאת לשופינג

הסבתא רוצה לקנות לנכד את כל החנות, אך מה לעשות - יש מגבלות • בסוף היא מצאה תיק (לא כפכף) של 'קרוקס' • הוא עשוי מחומר ניילון, ואפילו משטח החתלה יש בו

תיק לתינוק • תמי יוצאת לשופינג

לידת נכד תמיד מביאה אותי אל חנות בגדי הילדים מבולבלת לגמרי.

זה החל עם הולדת הנכד הבכור. הבן התקשר להודיע, ביקשתי שיבדוק מתי כדאי לבוא לבקר, וכשהודיע ש...אפשר מצאתי את עצמי בחנות המקומית סבתא נבוכה וצעירה העומדת מול המדפים ופשוט לא יודעת מה לקנות.

למען האמת, רציתי בעצם לקנות 'את כל החנות'. כי כל מה שעמד מולי על המדפים היה נראה לי חשוב במיוחד בשביל הזאטוט החדש שנחת אל חיק משפחתנו. אבל יש גבול כמה אפשר לקנות, וצריך גם להשאיר משהו לשאר שנות חייו...אז נאלצתי לבחור.

תאמינו לי, זה היה קשה מאד. בסופה של קנייה מצאתי את עצמי נושאת עמי שלל בגדים פיצפונים, שמיכות לקיץ ולחורף ומה לא.

מאז ועד היום רואה אותי 'החנות ההיא' שוב ושוב, בכל פעם מנסה למצוא משהו המתאים לגיל שונה. אבל הרגע היפה ביותר הוא זה בו אני מגיעה כדי לקנות מתנה ללידה הנוספת של ילד זה או אחר. היום אני כבר הרבה יותר מנוסה כמובן, והמתנות 'יוצאות לי' הרבה יותר מוצלחות.

יש רק דבר אחד עמו אני מתקשה בכל פעם להתמודד מחדש. מתנת הלידה. מה מביאים לילד הרך? זה צריך להיות ה-מתנה, זו שהוא יזכור אותו לכל חייו. כן, נכון, אני לא סבתא מטומטמת שחושבת שילד בן 0 מבין משהו, אבל אתם יודעים איך זה, תמיד האמא יכולה לספר לו. "את השמיכה הזו והזו הביאה לך סבתא לבית החולים".

לכן, המתנה חייבת להיות זו שאיתה הוא יזכור אותי לנצח. אני, הסבתא שלו.

זו הסיבה לכך שכל כך התלהבתי לגלות את הדבר הבא של חברת CROCS. אחרי שסיימתי לצייד את מגירת הנעלים שלי בנעלי בית שלהם בכל המידות (הכלות והבנות מגיעות לשבת, תמיד אין מקום במזוודה לנעלי בית, לכאורה פריט לא חשוב, והמשפט שתמיד נשלף מאיפה שהוא הוא "אמא, אפשר נעלי בית?", אז שיהיה במגירה, זה תמיד טוב. וכמובן, לא נעים לשים להם שם חיקוי, עדיף קרוקס מקורי...) הגיע הזמן ל'עוד משהו'.

ובכן, לא יודעת למה החליטה חברה שמייצרת נעלי בית לייצר עבורי גם מתנות ללידות המשמחות, אבל עובדה שהחליטו. הם הכינו שני תיקים חדישים של המותג: תיק החתלה ותיקי גן.

טוב, אז לגבי תיקי הגן עוד יש לי זמן, הנכדים צריכים קצת לגדול, הם עדיין 'הולכים למטפלת' וטוב להם גם ה'תיק של העגלה'. אבל מתיק ההחתלה התלהבתי ועוד איך. כלתי היקרה, כשתלדי, בעוד חודשים אחדים, את זה בדיוק אני מתכננת עבורך. כן, אשים בפנים גם פריטים, את יודעת, אבל התיק יהיה מהסוג שלא חלמת עליו מימיך. שרק תסיימי בשלום את התשיעי.

בחנתי את התיק הזה, והוא הצליח להרשים אותי מאד. הוא עשוי מחומר ניילון, בעל גימור איכותי ופונקציונאליות מרבית. יש שם כיסים משני הצדדים (אחד לבקבוק השתיה, אחד לבקבוק המטרנה, כמה נוח), כיס שקוף ושאקל מסיבי בתא הראשי, רשת (שם אכין לפעוט חיתולים, טיטולים וגם מגבונים), עוד תא חיצוני רחב וגם כיס קדמי (אמצא כבר פריטים מתוקים לשים שם). אם האמא תבחר לשאת את התיק על גבה, יש רצועות גב עבות מרופדות, ו...גם מנדפות זיעה. יש תיק TOGO, שהוא חלק מהתיק הגדול ואפשר לקחת רק אותו כשרוצים 'לקפוץ' למקום קרוב. אבל העיקר: אם האמא תחליט לחתל את הילד בסתם 'שום מקום', בתיק כבר הכינו עבורה...משטח החתלה מרופד.

ועד שהתיק יוגש כלאחר כבוד ליולדת הטריה, אני בהחלט סופרת את הימים. לא, לא רק בגלל המתנה המיוחדת, בהחלט גם בגלל המתנה שהיא, היולדת, תעניק לי. עוד נכד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד