י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

טיפים ליום חמסין: כך תשמרי על האיפור בקיץ

עונת הקיץ דורשת טיפול נכון באיפור הפנים • השמש עשוייה לחולל שינוי בצבע עור הפנים • החום והזיעה עלולים לחולל שמות באיפור • אז מה עושים? • טיפים מהמומחים

איפור חברת סטייג' ליין
איפור חברת סטייג' ליין



את באמצע יום עבודה או באירוע משפחתי חשוב, השמש קופחת על פניך, והאיפור מתחיל לנזול.

"אם את רוצה לשמור על האיפור גם ביום חמסין, עליך לסגל לעצמך מספר כללים פשוטים", אומרת עידית גור, מומחית לאיפור והבעלים של בית הספר למקצועות הקוסמטיקה "איב סנטר".

זה לא סוד שמרבית הנשים נעזרות באיפור כדי לעצב את הפנים, לשפר את המראה החיצוני ולהראות טוב יותר.

ניתן לומר כי עזרים כגון פודרה, ליפסטיק וקונסילר תפסו מזמן את מקומם לצד פריטי לבוש מסורתיים. באותה דרך בה רובינו מקפידות ללכת עם בגדים מתאימים ונוחים, כך גם עור פנינו דורש התייחסות נכונה, החל משלב ניקוי הפנים וכלה באיפור המשדרג את המראה.

חשוב לזכור כי גם בקיץ, הפנים הן כרטיס הביקור שלנו וצריך לשמור עליהן. לא משנה אם מדובר ביום אופייני לחודשים יולי – אוגוסט או ביום חמסין: חשיפה לשמש פוגעת בעור הפנים והצוואר ויכולה לגרום להרגשה לא נעימה ולמצבים מביכים כמו מריחות או נזילות של האיפור.

הפתרון לבעיה טמון בהימנעות, ככל הניתן, מחשיפה לשמש ובשימוש נכון בעזרי איפור.



טיפים שיעשו סדר

כדי שתדעי כיצד לעשות זאת בצורה נכונה, הנה מספר טיפים שיעשו לכן סדר בטיפול עור הפנים בימי הקיץ הלוהטים.

• ניקוי הפנים

כדי לשמור על מראה רענן ואסתטי באקלים הקיצי, מומלץ להכין את עור הפנים ולנקות אותו בעזרת ג'ל נוזלי או מוס לניקוי. הג'ל הינו מרענן ומצנן את העור ומוסר בקלות ובמהירות .

אם יש לך עור שמן, ננקה אותו בעזרת סבון ולאחר מכן נמרח קרם לחות המבוסס בעיקר על פאזה מימית ובעל מרכיבים לחותיים כדוגמאת חומצה היאלורונית.

את פעולת הניקוי רצוי לבצע פעמיים ביום.

• קונסילר

רצוי להשתמש בקונסילר בצורת גלוס המכיל אלוורה וקמומיל לכהות מתחת לעיניים וצידי השפתיים. יש להניח טיפה ישירות על העור ולעסות עם האצבעות. מתאים לכל סוגי העור.

• מייק אפ

עדיף להשתמש במייק-אפ נטול שומן (OIL FREE) המכיל מסנני קרינה. עדיפות תינתן למייק-אפ במרקם דומה למוס שהוא נוח למריחה, אינו דורש פידור ומאוד נעים על עור הפנים.

עור שמן - לעור מסוג זה קיימים מייק אפים ייחודיים. בבית "איב מייק אפ" תוכלו ליהנות מסדרת OVERTIME של חברת ''STAGE LINE'' המותאמת במיוחד לסוג עור זה, במרקם קל, נוזלי ונטול שומן.

עור יבש - לבעלות עור יבש מומלץ להשתמש במייק אפ עם אחוזי לחות גבוהים שייתן יותר גמישות ועמידות. כמו כן, חשוב לוודא כי הוא מכיל מסנן קרינה SPF15.




ועוד טיפים שימושיים

• עפרונות איפור

עפרונות שומניים ימסו, ולכן כדאי להשתמש בכאלו על בסיס שעווה ולא על בסיס שומן. את העפרונות בעיניים נקבע בעזרת צללית שנניח ישירות על העיפרון וזאת לשם השגת מראה מעושן, עדין ונקי.

• שפתונים

מאוד חשוב להגן על השפתיים, מאחר והעור באזור זה מאוד רגיש ועדין ולכן יש להימנע ממריחת ליפסטיקים דביקים. קיימים מבחר גלוסים בצבעים שונים המספקים ברק וניתנים למריחה ישירה על השפתיים או מעל שפתון. בנוסף, יש כאלו המכילים הגנה בדרגת SPF10.

• פודרה

בקיץ, אם רוצים לשמור על תחושה קלילה של העור אין צורך לפזר כמויות גדולות של פודרה ויש לתת עדיפות לפידור בעזרת מברשת ולא צמר גפן או פאף.

• ברונזרים

שימוש בברונזרים משדרג את הגוון השזוף של העור, מדגיש את עצמות הלחיים ומעניק מראה שזוף וזוהר. רצוי לתת עדיפות לחומרים עמידים במים.

• פיקסר מקבע

זהו ספריי המקבע את האיפור ומונע זליגות מיותרות. פשוט עוצמים עיניים, מצמידים שפתיים ומתיזים. שימוש בפיקסר מקבע מאריך את חיי האיפור על עור הפנים ובנוסף, אפשר להשתמש בו כדי לרענן את עור הפנים והאיפור במהלך היום.

אין ספק כי פתרונות הכוללים חשיפה מבוקרת לשמש ושימוש נכון בעזרי איפור, יכולים לעזור לכל אחת להישאר יפה, בריאה ואוורירית גם בימי הקיץ הלוהטים.

עידית גור - קוסמטיקאית ומייסדת בית הספר למקצועות הקוסמטיקה "איב סנטר"

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד