ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

חברות התעופה נערכות לחדש הלילה את הטיסות לניו יורק

קונטיננטל תפעיל מחר שלוש טיסות קו סדירות מנתב"ג לניוארק; אל על ביטלה היום 3 טיסות שהיו אמורות להמריא מניו יורק לנתב"ג

  • כ"ח אב התשע"א
חברות התעופה נערכות לחדש הלילה את הטיסות לניו יורק



חברות התעופה האמריקאיות קונטיננטל איירליינס ודלתא איירלנס וחברת אל על נערכות לחדש מחר (שני) את טיסותיהן מישראל לניו יורק והגישו היום לוח טיסות מעודכן חדש לרשות שדות התעופה (רש"ת).

חברת יו.אס איירוויס הפעילה כבר היום טיסה מנתב"ג לפילדלפיה. כמו כן, המשיכה חברת אל על לבצע טיסותיה הישירות מישראל ללוס אנג'לס - בחופה המערבי של ארה"ב אשר לא נפגע מהסופה.

על פי לוח הטיסות המתוכנן החדש, תבצע מחר חברת התעופה קונטיננטל איירליינס שלוש טיסות קו סדירות מנתב"ג לשדה התעופה בניוארק, ניו ג'רזי. מדובר בטיסה מיוחדת, בנוסף לשתי הטיסות היומיות אשר מפעילה ברגיל החברה האמריקאית בקו לישראל.

הטיסה הראשונה, מספר 85 מתוכננת להמריא מחר בעשה 11:25 בבוקר מנתב"ג; הטיסה המיוחדת - מספר 1953 תמריא בשעה 13:30 בצהריים והטיסה השלישית תהיה טיסת הלילה הרגילה של החברה - מספר 91 בשעה 23:50 בלילה מנתב"ג לניוארק.

אל על צפויה אף היא לבצע את שתי טיסות הלילה שלה לשדה התעופה ע"ש קנדי בניו-יורק; אולם ייתכן כי הטיסות יידחו לשעת לילה מאוחרת יותר מהרגיל - סמוך לשעה 02:00 אחר חצות.

גל ביטולים

גל ביטולי הטיסות מישראל לארה"ב וממנה נמשך וגם היום (א') לא יתקיימו הטיסות מנתב"ג לניו יורק וממנה, בשל הסופה "איירין".

חברת אל על ביטלה את שתי טיסותיה - מספר 007 ומספר 011, שהיו מתוכננות היום (א') להמריא בשעות הבוקר והצהריים מנתב"ג לניו יורק. נוסף על כך, ביטלה אל על שלוש טיסות - מספר 028, מספר 004 ומספר 002, שהיו מתוכננות היום לצאת מניו יורק לנתב"ג. בשלב זה, לא ברור עדיין אם טיסות הלילה של חברת אל על - מספר 001 ומספר 027 תמראנה סמוך לחצות מנתב"ג לניו יורק. מהחברה נמסר בתשובה ל"הארץ", כי ההחלטה לגבי ביטולן תתקבל בהמשך היום.

בחברת אל על ביקשו מציבור הנוסעים להמשיך ולהתעדכן בכלי התקשורת, במוקד החברה ובאתר האינטרנט שלה לגבי ההתפתחויות. נמשכת עוד היום הפסקת טיסותיהן הישירות של חברות התעופה האמריקאיות - דלתא איירליינס, קונטיננטל איירליינס ויו.אס. אייר מנתב"ג לניו יורק ולפילדלפיה.

מטוסי החברות שהגיעו ביום שבת ארצה, חונים בשלב זה, בתיאום עם רשות שדות התעופה (רש"ת) בנתב"ג.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד