ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מזרחי טפחות מסכם רבעון • 252 מיליון שקל רווח נקי

רווח נקי של 252 מיליון שקל ברבעון ו-490 מיליון מתחילת השנה לבנק מזרחי טפחות • מדובר בגידול של כ-30% לעומת 2010 • המנכ"ל: הבנק ממשיך להוביל את שוק המשכנתאות"

מזרחי טפחות מסכם רבעון • 252 מיליון שקל רווח נקי

בנק מזרחי טפחות מסכם היום (ג') את תוצאות הרבעון השני של 2011, כאשר הרווח הנקי ברבעון זה עומד על 252 מיליון שקל, זאת לעומת 200 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 26.0%.

נתונים נוספים מהדו"ח: התשואה על ההון העצמי ברבעון היתה 15.2% לעומת 12.4% בתקופה המקבילה אשתקד, הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה 490 מיליון שקל לעומת 371 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 32.1%. התשואה על ההון העצמי במחצית הראשונה: 14.6%
לעומת 11.5% בתקופה המקבילה אשתקד.

בנוסף רשם בנק יהב השייך לקבוצה הישג נאה: "לאחר תקופה ממושכת בה השקיע מאמצים לבלום את האיומים עליו מצד גורמים מתחרים ופעל לשדרג את התשתיות ומגוון השירותים שהוא מעניק - הציג בנק יהב במחצית הראשונה של השנה תשואה להון דו-ספרתית של 10.3%, לעומת תשואה של כ-5.1% בלבד, בתקופה המקבילה אשתקד. תרומת בנק יהב לרווח הנקי של הקבוצה הסתכמה במחצית הראשונה בכ-18.2 מיליון שקל.

אלי יונס מנכ"ל הבנק מסכם: "מזרחי-טפחות ממשיך להוביל את שוק המשכנתאות בישראל, חרף התחרות העזה, כאשר במחצית הראשונה של 2011 ביצע הבנק כשליש מההלוואות לדיור, תוך שמירה על מרווח פיננסי גבוה יחסית, ההולם את רמת הסיכון המאפיינת בימים אלה את ענף הנדל"ן למגורים. פעילות הבנק בתחום מתבססת על גישה שמרנית שנועדה להגביל את הסיכון בכל הלוואה, באמצעות התאמה קפדנית של שיעור המימון, מבנה ההלוואה ומרכיביה, למאפייניו האישיים של הלווה ויכולת הפירעון שלו.

"האשראי הקמעונאי: משכנתאות ואשראי צרכני למשקי בית, ממשיך להוות חלק הארי מסך האשראי הכולל של הבנק – כ-69%, נתון ששב ומצביע על פרופיל הסיכון הנמוך של הבנק ועל מדיניות ניהול סיכונים מושכלת ומחושבת, שהודות לה רושם מזרחי-טפחות לאורך שנים, את ההלימה הטובה ביותר במערכת הבנקאית בישראל, בין תשואה לסיכון".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד