י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שוטר שדד כ-40,000 ש"ח במרמה והואשם

שוטר יס"מ הזדהה כשוטר בבית מגורים, הציג צו מזוייף וגנב ע"י זה 40,000 שקלים. הוא נעצר והואשם

שוטר שדד כ-40,000 ש"ח במרמה והואשם



שוטר יחידת סיור מבצעית ביס"מ הואשם בשוד, תוך שהוא מציג צו חיפוש מזוייף.

על פי כתב האישום, לפני כחודשיים הגיע השוטר לבית מגורים בתל אביב בשעות הערב כשהוא לבוש מדי יס"מ, חבוש בכובע משטרתי, חגור בחגור משטרתי, כשלאוזנו אוזניה הנחזית כמחוברת למכשיר וברשותו צו חיפוש מזוייף. השוטר דפק על דלת שער המשפחה.

המתלוננת פתחה את השער לאחר שזה הזדהה כשוטר. הנאשם נכנס לחצר הבית והודיע לדיירים כי הוא משרת במחלקת הלבנת הון, זיוף שטרות והונאה במשטרה ומחזיק בצו חיפוש לבית וכי בכוונתו לבצע חיפוש.

בשלב מסוים התפתח דין ודברים במהלכו איים השוטר על בני הבית כי אם לא יאפשרו לו לבצע את הצו, הוא יזעיק את הצוות הממתין בחוץ, זאת למרות שידע שמדובר בטענה לא נכונה. השוטר הוסיף וטען כי הפעילות כולה מתועדת חזותית והודיע להם כי במעשיהם הם משבשים את עבודתו המשטרתית ואת החקירה המתנהלת כדין ואף הזהיר אותם שכל מה שיגידו - עלול לשמש נגדם.

השוטר שאל את המתלונן כמה פעמים האם קיימת כספת בביתו וזה השיב בשלילה. בהמשך שאל היכן הוא מחזיק את כספו ובתגובה, הוביל את השוטר למגירה בה אחסן את סכום הכסף הבא: כ-9,200 דולר, 1,000-2,000 יורו וכ-3000 ש"ח. השוטר הורה לא לגעת במגירה, העמיד פנים כאילו הוא מעדכן במכשיר הקשר כי ישנם ממצאים, עטה כפפות על ידיו, הוציא שקית מז"פ, לקח את הכסף והכניסו לתוך השקית והודיע למתלונן כי כספו מוחרם.

המתלונן נגע בשקית המז"פ ואמר לשוטר שאינו מוכן שייקח את הכסף בטרם ייעשה רישום מסודר של כל סכום הכסף שלקח. בתגובה, דחף אותו השוטר, איים עליו כי הוא עצור ולא יוכל לצאת מישראל וכי הוא יסתבך, שכן מעשיו עולים כדי תקיפת שוטר. השוטר שוב העמיד פנים כמדווח בקשר וקרא לצוות לצמצם לכיוון הבית. לאחר ויכוח בין בני הבית לבין השוטר, הוא ברח בריצה מהמקום.
שוטר יסמ כתב אישום שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד