ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

לפיד מנצל את משבר השבת להסתה: "בפעם האחרונה שנתניהו התקפל מול החרדים - מאות אלפי אנשים נתקעו בפקקי ענק"

יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד מנצל את משבר השבת ומנסה לגייס את דעת ההמונים נגד נתניהו והחרדים: "בפעם האחרונה שנתניהו התקפל מול החרדים בעניין עבודות הרכבת מאות אלפי אנשים נתקעו בפקקי ענק. זה מה שיקרה גם הפעם", כתב לפיד

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



שעות לחוצות עוברות על הנציגים החרדים ובראשם שר הבריאות יעקב ליצמן שאיים כי במידה והשבת הקרובה תחולל על ידי רכבת ישראל באישור ממשלתי - הרי שהוא יתפטר מהממשלה ביום ראשון. היום ליצמן נפגש עם שר העבודה והרווחה חיים כץ אולם הפתרון טרם נראה באופק.

מי שמנצל את המציאות הוא יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד שמסית נגד החרדים ומנסה לגייס את דעת ההמונים נגד נתניהו והמגזר החרדי, "בפעם האחרונה שנתניהו התקפל מול החרדים בעניין עבודות הרכבת מאות אלפי אנשים נתקעו בפקקי ענק. זה מה שיקרה גם הפעם", כתב לפיד בפייסבוק.

לפיד הוסיף וכתב: "יש עוד 48 שעות לשנות את רוע הגזירה. אני קורא לשרי הליכוד לעצור את זה".

כפי שפורסם אתמול ב"בחדרי חרדים" אמש נפגשו ראשי המפלגות החרדיות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו פעמיים וזאת במטרה לסיים את משבר השבת. בעקבות כך נפגש השר חיים כץ עם הגורמים הרלוונטים ברכבת ישראל וביקש מהם מידע מפורט על העבודות המתבקשות להיעשות בשבת הקרובה.

כאמור, מאחור יותר היום נפגש כץ עם ליצמן אך פתרון מוסכם טרם הושג וכי ראש הממשלה והשרים כץ וליצמן יעסקו בסוגייה הבוערת גם מחר ואולי עד סמוך לשבת.

יאיר לפיד משבר השבת הסתה חרדים בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד